Ελπίδας

Με ρώτησε μια φίλη πού είμαι… δώσε μου λίγο χρόνο να με βρω και θα σου πω, της απάντησα.
Και ξεκινώ να με ψάχνω…Πρώτα πέρασα από την οδό του έρωτα και βρήκα τα ίχνη μου,
από το μπαρ της αγάπης, μου είπαν ότι με είδαν να κερνώ ποτά.
Στη Λεωφόρο της μοναξιάς βρήκα μερικά κομμάτια μου. Συνεχίζω να ψάχνω…
Πέρασα από το στέκι της απελπισίας και μου είπαν πως δε με είδαν.
Ευτυχώς, σκέφτηκα και συνεχίζω να ψάχνω.
Έφυγα βιαστικά … Λίγο πιο κάτω βρήκα ένα παιδί και το ρώτησα αν με είδε…
Και μου έδειξε το δρόμο της ελπίδας….

Σχολιάστε

