Χαλαλι φιλέ μου χαλαλι.

Την πίκρα έκανες τροφή,
το δάκρυ δακτυλίδι
και με τον πόνο ταιριαστό,
ζευγάρι σε παιχνίδι.

Τη θλίψη την συνήθισες,
φίλη μου την συστήνεις,
και τη μιζέρια την κερνάς·
σε πίνει, δεν την πίνεις.

Αν μια γυναίκα αγαπάς
και είσαι σε αυτό το χάλι,
ο έρωτας της σε μεθά,
χαλάλι, φιλέ μου, χαλάλι
χαλαλι φιλέ μου χαλαλι.

Δεν αγαπάς να σ’ αγαπούν,
το νιώθεις και το κάνεις
και αν έδωσες τόσα πολλά
και αν νιώθεις ότι χάνεις.

Συναλλαγή ο έρωτας
ποτέ του δε θα γίνει
και το ψάρι ολόφρεσκο
στα χείλη θα μας ψήνει.

Αν μια γυναίκα αγαπάς
και είσαι σε αυτό το χάλι,
ο έρωτας της σε μεθά,
χαλάλι, φιλέ μου, χαλάλι
χαλαλι φιλέ μου χαλαλι.

2 Σχόλια

  1. Δεκέμβριος 31, 2009 στις 4:38 μμ

    kali xronia file mou!

  2. patinios said,

    Δεκέμβριος 31, 2009 στις 5:54 μμ

    kali xronia se olo ton kos!!!!!!!!!!! (tsiaili kala xiliometra kai kali pena)


Σχολιάστε

