Είσαι καλά;

– Είσαι καλά;

– Εξαρτάται από την οπτική γωνιά που θα με κοιτάξεις. 

– Δηλαδή;

– Με μια πρώτη ματιά, οριζόντια μετωπική και μετά κάθετη να φωτογραφήσει όλο το σώμα, μια χαρά θα με δεις.

– Πώς θα μπορούσα να σε δω και διαφορετικά;

– Με μια πιο προσεγμένη ματιά, να σταματήσεις στις ρυτίδες των ματιών, να παρατηρήσεις το βλέμμα, να κάνεις ένα κύκλο στα ξηραμένα μου χείλη, μετά να κατέβει η ματιά προς το στήθος και να αφουγκραστεί τους παλμούς της καρδιάς, να ρίξει και ένα γύρο στην  πλάτη να δει πόσο ίσια στέκει ακόμα το σώμα, μετά να κατέβει στα γόνατα να δεις, αν τρέμουν και τέλος να κοιτάξει κάτω από τις πατούσες  να δεις, αν η καμπύλη της πλατυποδίας είναι εκεί.

– Και αν σε δω έτσι, τι θα δω;

– Θα δεις αυτά που μπορείς να δεις και θα καταλάβεις αυτά που σε έμαθε η ζωή μέχρι  τώρα. Τα άλλα θα τα δεις αργότερα.

– Αργότερα;

– Όταν θα μάθεις με μια μάτια να ακτινογραφείς την εικόνα και το σχήμα του σώματος. Όταν θα μάθεις να ακούς την καρδία, την ψυχή, το βλέμμα. Όταν θα βλέπεις τις λέξεις της αύρας.

– Τελικά δεν μου είπες, είσαι καλά;

– Για τους «λογικούς» είμαι καλά, για τους «τρελούς» έτσι και έτσι. Για τους πονεμένους είμαι άρρωστος. Για τους γνωστούς πολύ καλά.
Για εσένα θέλω να είμαι αυτός που είμαι χωρίς χαρακτηρισμούς του τύπου «πώς είμαι» και για εμένα είμαι όλα όσα διάβασες!!

Κώστας Πατίνιος.

4 Σχόλια

  1. Gabriella said,

    Ιουνίου 23, 2010 στις 11:45 πμ

    patinio en pragamtika telio..:) sovaraaaaaa
    grafeis iperoxa
    molis ekdoseis kati pe mou…
    aman grafeis kati kainourio stelne mou mail!! eisai foveros! sinexiseee:)

    • patinios said,

      Ιουνίου 23, 2010 στις 6:53 μμ

      Νασε καλά ρε Gabriella, σε ευχαριστώ, Πήρες λίγο μακριά την βαλίτσα μιλώντας για έκδοση. Τα περισσότερα που γράφω τα βάζω και στο blog μου οπόταν άμα ρίχνεις καμία ματιά εδώ μέσα μέσα θα ενημερώνεσαι.

  2. Neraida said,

    Αύγουστος 26, 2014 στις 7:48 πμ

    Πρώτη φορά το διαβάζω το κειμενάκι αυτό….
    Ακριβώς τη μέρα που το χρειαζόμουν.
    Και στο σχόλιο σου λες ότι ειναι μακριά το θέμα της έκδοσης…
    ενώ τώρα ετοιμάζεις το τρίτο σου βιβλίο… Ποιητή!

    • patinios said,

      Αύγουστος 26, 2014 στις 8:25 πμ

      Που το ανακάλυψεε τούτο ? !!! 😉 οτι κόψει ο νους του τουτου του μιτση (που απο τότε μεγαλοσε) ευχαριστώ αλλγ μια φορά για το σχόλιο


Σχολιάστε

