Χωρίς στόχο.

Κάθισα να γράψω, έτσι χωρίς στόχο, μόνο και μόνο για να αδειάσω λίγη μνήμη από το κεφάλι.
Να αδειάσω λίγη μνήμη, γιατί βαρυφόρτωσα τα αρχεία μου τα τελευταία χρόνια.
Μια μουσική περίεργη με συνοδεύει, τι είναι πάλι και τούτο κάθε που ψάχνω μέσα στο κεφάλι μου;
Ακούω μουσικές˙ σήμερα, όμως, είναι περίεργες αυτές οι μουσικές,
δεν τις έχω ξανακούσει, δεν ακούω μελωδία, αλλά ντραμς να δίνουν ρυθμό.
Προσεγγίζω να αδειάσω κάτι παλιά κασόνια με σκέψεις και πράξεις, που έμειναν στα αζήτητα και η μουσική δυναμώνει, μου τρυπά τα τύμπανα και δεν μπορώ να κοντέψω.
Θηρίο ανήμερο με χαοτική μνήμη το περιεχόμενο εντος  του κρανίου  μου, λιοντάρι που ο θηριοδαμαστής δεν καταφέρνει  να θέσει υπό τις διαταγές του όσο και αν βαρά με το μαστίγιο,  όσο και αν προσπαθεί να το δελεάσει με ζαχαρωτά.
Κάθισα να γράψω λίγες λέξεις, έτσι χωρίς στόχο, για να αδειάσω λίγη από τη μνήμη το κεφάλι μου, αλλά μου φαίνεται έπεσα σε λάθος ώρα, γιατί όλο μου το είναι μού επιτίθεται και δεν δέχεται να του πάρω τίποτα…
και τα ντραμς τώρα συνοδεύουν τη μελωδία του ευνούχου βασιλιά.
Σχολιάστε

