Δεκαπενταύγουστος-αλλόκοτα τα πράγματα στο κεφάλι μου.

 
Δεκαπενταύγουστος σήμερα, σχόλασα το πρωί από την νυκτερινή βάρδια όπου είχα πάει χθες αμέσως μετά την άφιξη μου από τον Προταρά  όπου έκανα με την οικογένεια μου  τις καλοκαιρινές  διακοπές μου.
Νωρίς το απόγευμα και είναι  λίγο αλλόκοτα τα πράγματα  στο κεφάλι μου, ίσως γιατί χιάζομαι ακόμα χρόνο μέχρι να μπω και πάλη στην ρουτίνα της καθημερινότητας μου, όσος η νεκρή Λευκωσία να με επηρέασε.
Κάθισα στον υπολογιστή και διάβασα λίγο μερικά από αυτά που γράφω (σκέψεις , ποιήματα, όπως θέλετε πέστε τα) το πρώτο έχει να κάνει με τον χρόνο και το πώς υποκειμενικά τον αντιμετωπίζουμε ο κάθε ένας μας,  ενώ το δεύτερο που θέλω να σας δείξω είναι ένα βίντεο από το YouTube το οποίο έχει να κάνει με την μουσική και την επικοινωνία. (μην με ρωτήσετε πως συνδικάζονται τα δυο γιατί είπαμε τα πράγματα μες το κεφάλι μου είναι λίγο αλλόκοτα σήμερα)

Αρνούμαι να προχωρήσω στο χρόνο˙
εδώ θα μένω και ας με κάλεσε ευγενικά,
και ας χρησιμοποίησε μετά όλα τα επιθετικά του όπλα.
Αρχικά μου πέταξε κατάμουτρα μερικές ρυτίδες,
ύστερα μου έστειλε την κούραση να με φλερτάρει
και ζήτησε υποταγή έναντι γαλήνης .
Του αρνιέμαι επίμονα όσο και αν δυσκολεύουν τα πράγματα
μέρα με τη μέρα.
Αρνούμαι να προχωρήσω στο χρόνο,
όχι γιατί τον φοβάμαι (έτσι και αλλιώς με το θάνατο έχω συμβιβαστεί).
Όλα  όσα θέλει χάρισμά του,
και τα νιάτα και την ομορφιά του τα χαρίζω.
Σταμάτησα, όμως, να τον ακλουθώ,
όταν μου έφερε τη λήθη,
όταν μου πρότεινε τον εφησυχασμό,
όταν στην σύνταξη το μυαλό και την ψυχή ζήτησε να βγάλω.
Όχι δεν τον ακολουθώ το χρόνο και ας λένε:
Να ο τρελός. Και ας λένε πως δεν ωρίμασα. Και ας λένε… Και ας λένε…
Καλύτερα ένας τρελός δικός μου, παρά ένας γνωστικός δικός τους.

4 Σχόλια

  1. Αύγουστος 15, 2010 στις 8:42 μμ

    … παρά ένας γνωστικός δικός τους ;))

    • patinios said,

      Αύγουστος 16, 2010 στις 10:45 πμ

      Καλύτερα ένας τρελός δικός μου… 😉
      aceras, eyxaristo pou perases apo edo.

  2. Frederic said,

    Αύγουστος 22, 2010 στις 8:15 μμ

    Hello Kosta,
    I am your french guest of running in the English School.
    I find your poems very nice.
    Friendly.
    Frederic.


Σχολιάστε

