Γράφε ποιήματα, για να σε πανε πιο πέρα.


Κάποια μέρα θα σε αγαπήσω πιο πολύ από όσο μπορώ.
Κάποια νύκτα θα ξεκινήσω από το υπέρτατο που μου άφησες,
για να φτάσω στη γραμμή του ορίζοντα,
να στη φέρω, να στη δέσω κορδέλα στα ατίθασά σου μαλλιά.
Εγώ σου έλεγα και εσύ χαμογελούσες.
-Γράφε ποιήματα, για να σε πανε πιο πέρα, μου είχες πει.
-Αν τα ποιήματα είναι το όχημα, για να πάμε μαζί,
έστω και ένα βήμα πιο πέρα από το άπιαστο,
δε θα σταματήσω να γράφω ποτέ, σου απάντησα.

Κώστας Πατίνιος.

3 Σχόλια

  1. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΣΑΛΟΥΧΙΔΗ said,

    Νοέμβριος 23, 2010 στις 8:13 μμ

    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΛΛΑ
    το πιο περα εγω το τρεμω
    τα παλια οσο κι αν πονάνε
    τον πόνο τους τον ξερω
    και πως περνανε
    το άγνωστο τι ομως θα φέρει
    δεν ξερω καλο η κακο
    μόνο ποσο το φοβάμαι…

  2. Νοέμβριος 23, 2010 στις 8:47 μμ

    εν γι αυτό που επιμένω ότι είστε τυχεροί οι ποιητές. εγώ ακόμα προσπαθώ να μην ψάχνω το νόημα μέσα από τους στίχους. σαν μαθητής 😦

    • patinios said,

      Νοέμβριος 23, 2010 στις 8:57 μμ

      Φίλε μου μια χαρά είσαι, και τα λες πολύ όμορφα μέσα από το blog σου, ιδικά με το σημερινό σου κείμενο έδωσες μαθήματα ζωής!!!!
      Μακάρι να σκάφτονταν πολύ σαν και εσένα!!!


Σχολιάστε

