«Παλιές αμαρτίες»

Η ζωή μου  είναι ένα μωσαϊκό από πολλούς κύκλους , άλλοι κύκλοι άνοιξαν και έκλισαν  καλά-καλά πριν ολοκληρωθούν  άλλοι έμειναν ημιτελείς , άλλοι  άνοιξαν ολοκληρώθηκαν, τέλειωσαν και άλλοι που νομίζω θα κλίσουν  όταν κλίσω και τα μάτια μου για πάντα.
Όταν ήμουν είκοσι χρονών άρχισα να μαθαίνω μπουζούκι (το είχα απωθημένο από μικρός )
Η ενασχόληση μου με την μουσική κράτησε καμιά δεκαριά χρόνια, πότε δεν έμαθα να παίζω καλό μπουζούκι και ο δάσκαλος μου  μέχρι σήμερα άμα έχει κανένα μαθητή που είναι ανεπίδεκτος μαθήσεως τον παρομοιάζει μαζί μου.
Εγώ από την άλλη κάλυπτα την ανάγκη μου (με αυτά τα λίγα που έμαθα) να παίζω αρκετά τραγούδια αλλά και το κυριότερο να πειραματίζομαι και να δημιουργώ δικά μου τραγούδια.  Ίσως αυτό τελικά  να ήταν και το κίνητρο μου για να προσπαθήσω να μάθω μουσική γιατί στίχους έγραφα αλλά δεν μου αρκούσε, ήθελα να τους κάνω τραγούδια.
Λιπών για να μην τα πολυλογώ έχει τουλάχιστο οκτώ χρόνια να πιάσω  στα χέρια μου το μπουζούκι .
Αυτός ο κύκλος άφησε πίσω του καμιά εικοσαριά τραγούδια γραμμένα σε στούντιο  ,επτά μάλιστα είναι και σε δίσκο που κυκλοφόρησα μαζί με φίλους το 2000 (αλλά δεν θα αναφερθώ σε αυτά τουλάχιστο τώρα.)
Συζητούσα προχθές το σκάνδαλο του χρηματιστήριου με ένα φίλο  και θυμήθηκα πως εκεί γύρω στο 2001-2 έγραψα ένα τραγούδι που με «σατιρικό» στίχο μιλούσε για το Χ.Α.Κ  και μου μπήκε η ιδέα να το κάνω φιλμάκι και να το ανεβάσω στο you tube  για να το ακούσετε και εσείς  . Γλυκάθηκα και τελικά ανέβασα δύο τραγούδια στο you tube και σας τα παρουσιάζω σε πρώτη παγκόσμια εκτέλεση!!!!!  Το «χ.α.κ» είναι  σε στίχους και μουσική δική μου και τραγουδά ο Σωτήρης Προκοπίου  και το «Μια οπτασία η ζωή» οι στίχοι δικοί μου και μουσική- ερμηνεία Σάββας Δημητρίου.
Καλή ακρόασης.

20 Σχόλια

  1. strovoliotis said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 3:55 πμ

    Χε, χε, είμαι σίγουρος πως το CD που έχω κάποτε θα αποτελεί συλλεκτικό θησαυρό : )

  2. disdaimona said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 5:04 πμ

    2000-2001, μιλούμε για την εποχή που ακόμα υπήρχε η μπουάτ «Παρά Πέντε» στη Λάρνακα; Εκεί μέσα μαγειρεύτηκε το cd; 🙂

    Πέρασε δόξες εκείνος ο χώρος, θα ξέρεις πως ήταν μια από τις πρώτες μπουάτ της Κύπρου και το πρώτο της όνομα ήταν Λιόγερμα, σίγουρα.

    Δεν ξέρω τι μου έκαμε πιο πολλή εντύπωση. Το ότι έχεις μουσικές αμαρτίες ή το ότι ο Στροβολιώτης έχει το δίσκο (αμάν!! μιλούμε για πραγματική μανία συλλέκτη :))

    Πάντως έχουν εξαιρετικές μελωδίες και τα δύο τραγούδια. Συγχαρητήρια!

  3. patinios said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 5:45 πμ

    Καλημέρα strovoliotis και disdaimona ,το cd είναι άλλη «αμαρτία» τα τραγούδια που ανέβασα τώρα δεν περιλαμβάνονται μέσα. Έχεις δίκαιο για τη μπουάτ “Παρά Πέντε” στη Λάρνακα (την είχε ο Σάββας εκείνα τα χρόνια) Ο Σάββας είχε και στην Λευκωσία τότε ένα στούτιο με το ίδιο όνομα (Παρά Πέντε) και εκεί μέσα μαγειρεύτηκαν όσα τραγούδια κάναμε μαζί , είναι πολύ καλός μουσικός και τραγουδιστής.
    disdaimona ο strovoliotis είναι φίλος και είναι από τους πρώτους που απέκτησαν το cd , έχω στην αποθήκη τέσσερα κιβώτια από 200 cd που μου έμειναν ,χαρίζονται σε όποιον θέλει (μετά όμως δεν θα έχει συλλεκτική αξία αυτό που κρατά ο strovoliotis!!!!!!!!)

    Υ.Γ τα κομμάτια τα έβαλα περισσότερο για να ακούσετε τον στίχο τους

  4. Απρίλιος 13, 2011 στις 7:18 πμ

    Πολύ ωραίος και εύστοχος… Νομίζω είναι ο καιρός να ξαναδοκιμάσεις. Σίγουρα θα γράψεις κάτι καλό.

  5. Απρίλιος 13, 2011 στις 7:36 πμ

    Θέλω 1 CD 🙂

  6. Απρίλιος 13, 2011 στις 7:54 πμ

    εν επειδή σου είπα να τα αναρτήσεις;
    είσαι αξιοθαύμαστος! και στιχουργός και μουσικός και δρομέας και καλός γονιός και πολλά άλλα.
    μόνο ένα πρόβλημα. σου «απαγορεύω» να δημοσιεύσεις οτιδήποτε χωρίς να το διορθώσω προηγουμένως.
    θα σου το κλίσω!

  7. patinios said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 8:37 πμ

    @Δασκαλάκης όταν κλίση ο κύκλος δεν ξανανοίγει (για την μουσική μιλώ , στίχοι υπάρχον διαθέσιμοι)
    @Εράνισμας θα σου φέρω όταν βρεθούμε ξανά για σουβλάκια (ελπίζω σύντομα)
    @ Αστροναύτης έπαιξε ρόλο όντος το ότι μου είπες (σε ευχαριστώ γιατί καμιά φορά θέλουμε και λίγο σπρώξιμο) . Για τα ορθογραφικά θυμίζω τη γράφει στο προφίλ μου «όσοι έχουν αλλεργία στα ορθογραφικά λάθη δεν κάνη να διαβάζουν αυτά που γράφω .!!»
    (στέλνω σε φίλη φιλόλογο και μου διορθώνει τις μικρές ιστορίες και τις αποπήρες που κάνω να γράψω ποιήματα…. να μην γίνομαι και βάρος!!!)
    Αστροναύτης , έτσι όπως μας βλέπεις από ψιλά σε παρακαλώ δήξε λίγη κατανόηση και μην μου το κλίσεις , εκτιμώ την προθυμία σου να τα διορθώνεις αλλά να στου τα στέλνω και καρτερώ μέχρι να τα πάρω πίσω διορθωμένα μπορεί να μετανιώνω, να μην τα βάζω και τελικά να σου μένη ο κόπος.

  8. Invictus said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 10:35 πμ

    Μα πόσα ταλέντα έshεις φίλε μου εσύ; Υποκλίνομαι…

    • patinios said,

      Απρίλιος 13, 2011 στις 10:47 πμ

      Το θέμα δεν είναι τα ταλέντα αλλά αφού το θέτεις να σου πω ότι κανένα μεγάλο ταλέντο δεν έχω , πιστεύω πως δεν έχει δεν μπορώ , έχει δεν θέλω και επιδη έχω πολλά «θέλω» δοκιμάζω να κάνω πράξεις αυτά που μπαίνουν στο μυαλό μου.
      Είμαι σαν εκείνο που λένε «παπάς που λειτουργεί δύο εκκλησίες τις μιας γελά της» αλλά το προτιμώ έτσι γιατί μαθαίνω πράγματα.
      Νασαι καλά Invictus

      • Invictus said,

        Απρίλιος 13, 2011 στις 1:40 μμ

        Μεν αλλάξεις τρόπο σκέψης. Ποττέ. Τζαι για κανέναν!
        Τζι εμένα αρέσκει μου να καταπιάννουμαι με πράματα τζαι να δοκιμάζω διάφορα.

  9. Απρίλιος 13, 2011 στις 1:53 μμ

    Μπράβο Κώστα!Συνεχώς μας εκπλήσσεις με τα ταλέντα σου…
    Πού ξέρεις, μπορεί να έφτασε ο καιρός να ξανανοίξει αυτός ο κύκλος της μουσικής…

  10. Αππωμένη said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 4:24 μμ

    Μα εν ηξέρεις πόσο έσπασα στο γραφείο που ήθελα να τα ακούσω τζιαι εν εμπορούσα. Τωρά που ήρτα σπίτι όμως ήταν το πρώτο που έκαμα. Πολλά ωραία Κώστα.
    Ευχαριστώ που τα μοιράστηκες μαζί μας!

  11. patinios said,

    Απρίλιος 13, 2011 στις 6:57 μμ

    @ Ευα σε ευχαριστώ , υπάρχουν άλλες προτεραιότητες τώρα 😦
    @Αππωμένη εν να με κάνεις να αππωθω και να αρχίσω να ξεθάβω τραγούδια και να τα βάζω στο you tube… α ρε ματαιοδοξία που μας διακατέχει:) , χάρηκα που σας άρεσαν.

  12. Απρίλιος 14, 2011 στις 1:50 μμ

    Μια οπτασία η ζωή
    σε κλείνει μέσα μια στιγμή
    σε φέρνει βόλτα εδώ κι εκεί
    πριν καταλάβεις πως και τι

    Τα όνειρα τα παιδικά
    τα πνίγεις τόσο άδικα
    τα φυλακίζεις σε κλουβί
    θέλω να ξέρω το γιατί

    Θα ζωγραφίσω σε πανί
    πεντέξι νότες να φανεί
    η όψη σου η πονηρή
    ψεύτρα που είσαι βρε ζωή

    Στα χρωστάνε οι προγόνοι
    στα ξοφλούν οι απογόνοι
    μέχρι να φτάσουν να χαρούν
    να στήσουν πόδι δεν μπορούν

    Θα ζωγραφίσω σε πανί
    πεντέξι νότες να φανεί
    η όψη σου η κοφτερή
    που με βιας μετράει τη γη

    Στα χρωστάνε οι προγόνοι
    στα ξοφλούν οι απογόνοι
    μέχρι να φτάσουν να χαρούν
    να στήσουν πόδι δεν μπορούν

    ***

    -Πατίνιε, ευχαριστούμε για τους όμορφους στίχους….
    Μη σταματήσεις να γράφεις!

    • patinios said,

      Απρίλιος 14, 2011 στις 2:55 μμ

      Λεμεσια σε ευχαριστώ παρά μα παρά πολύ ….. 🙂 😉 🙂 δεν είχα στους στίχους σε ηλεκτρονική μορφή (πριν 12-13 χρόνια που γράφτηκε δεν είχα υπολογιστή) και σκόπευα να τους γράψω!!!!

  13. Raquel said,

    Απρίλιος 16, 2011 στις 4:50 μμ

    Reeeeeeeeee Patinio !!!!!!! ma en polla wraia !!!!!!!!!!! etsiiiiiii ki allo ena apo mena den mas kanei oute 1 ! dld etsi praman en eshiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !

    p.s: esi paizeis polla wraia….mpas je itan koufos o daskalos?????

    • patinios said,

      Απρίλιος 16, 2011 στις 4:57 μμ

      @Reguel Σε ευχαριστώ . Ο δάσκαλος είναι που παίζει (το γραφή στην εισαγωγή του βίντεο)

  14. Marianna said,

    Απρίλιος 16, 2011 στις 6:18 μμ

    Eisai fantastikos!!! Mpravo kai ksana mpravo! Sinexise na grafeis (kai mousiki ohi mono stihous) na se hairomaste! 🙂

    • patinios said,

      Απρίλιος 16, 2011 στις 6:29 μμ

      Marianna. Με συγκινείς, να είσαι καλά , σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το γενναιόδωρο σχόλιο σου!! 😉

  15. osr said,

    Απρίλιος 19, 2011 στις 9:40 πμ

    γεια σου ρε κώσταρε άρχοντα!!!! 😉


Σχολιάστε

