Το πείραμα «οι φίλοι»

Οι σελίδες  κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει για τα καλά στην ζωή μας, ώρες ατελείωτες μπροστά στον υπολογιστή, φίλοι πάρα πολλοί να σε «παρακολουθούν» και να τους «παρακολουθείς » και να σου δείχνουν πόσο ενδιαφέρονται με ένα απλό like
Πόσο είναι αληθινό αυτό το like που έκαναν στο τραγούδι η στον σύνδεσμο που κοινοποιήσατε όμως?.
Τώρα θα μου πεις γιατί σε νοιάζει αν είναι αληθινά τα like η όχι.
Θέλετε από περιέργεια , θέλετε από την ανάγκη μου να αποδείξω στον εαυτό μου την μαλακία της  διαδικτυακής ζωής που μας διακατέχει αποφάσισα να κάνω ένα πείραμα, το οποίο μου πήρε  περίπου ένα χρόνο. (μην φανταστείτε πως έκατσα και κράτησα αναλυτικά στατιστικά και στοιχεία, άλλα το αποτέλεσμα ήταν τόσο ξεκάθαρο που δεν έχει σημασία με ποιο ακριβώς ποσοστό  το βρήκα)

Το Πείραμα.                

 Γράφω κανονικά  τι θέλω blog μου (δεν έχει σημασία η θεματολογία ) και το κοινοποιώ την ώρα που έχω χρόνο για να κάτσω να παρακολουθήσω το πείραμα  στις σελίδες κανονικής δικτύωσης που ως σύγχρονος άνθρωπος έχω λογαριασμό. Ταυτόχρονα ανοίγω άλλο ένα tab  και  από το live traffic  feed (σελίδα που έχω συνδεδεμένο το blog και δείχνει σε πραγματικό χρόνο με λεπτομέρεια την χώρα προσέλευσης , την πόλη , την ώρα και την σελίδα  που επισκέφτηκε κάποιος).
Αρχίζουν τα μηνύματα για like στο facebook  ενώ ο αριθμός που επισκέφτηκε το συγκεκριμένο post εκείνη την στιγμή( φαίνεται από το live traffic  feed ) είναι  λιγότερος από τα συνολικά like.
Με την πάροδο του χρόνου και με μεγαλύτερο δείγμα (κειμένων και εισερχομένων  like) ανακαλύπτω και ποιοι «φίλοι» μου κάνουν like χωρίς καν να μπουν στον κόπο να πατήσουν στο link .
Τα ευρήματα από το πείραμα ήταν τα ίδια και όταν κοίταζα (πάντα μιλάμε για τη χρονική περίοδο που συνήθως ήταν 1-2 ώρες κάθε φορά ) και στα στατιστικά της σελίδας  που φιλοξενεί το blog μου.

Το συμπέρασμα που έβγαλα από το πείραμα είναι πως τα μισά τουλάχιστον like γίνονται πάντα από «φίλους» που δεν βλέπουν  τι έγραψα.
Κάποιους από αυτούς τους «φίλους» τους έχω διαγράψει ενώ μερικοί που απέμειναν είμαι σίγουρος πως θα κάνουν και σε αυτό το ποστ  like …!!!

Το πείραμα διαβιβάστηκε μέσο του φίλου μου του Aστροναύτη στον «υπουργό τεχνολογίας»

8 Σχόλια

  1. Απρίλιος 29, 2011 στις 3:29 μμ

    πείραμα που μετρά τη φιλία. πολλά καλό!

  2. strovoliotis said,

    Απρίλιος 29, 2011 στις 3:57 μμ

    Κάποιοι σου έχουν τυφλή εμπιστοσύνη 🙂

  3. disdaimona said,

    Απρίλιος 29, 2011 στις 8:25 μμ

    Κάποιοι δεν σέβονται τίποτε…:-)

  4. Απρίλιος 30, 2011 στις 3:46 μμ

    Και ήθελες πείραμα,Κώστα,για να το διαπιστώσεις αυτό;Ελάχιστοι ανοίγουν και διαβάζουν το σύνδεσμο,ελάχιστοι νοιάζονται για το τι λες εκεί…
    Καιρός να κάνουμε δεύτερες σκέψεις.Ήδη αρκετοί φίλοι άρχισαν να εγκαταλείπουν το fb.

  5. zakos said,

    Μαΐου 1, 2011 στις 6:50 πμ

    Εν εθκιάβασα την ανάρτηση αλλά είμαι σίουρος ότι εν πολλά καλή. (χα χα χα)
    Το πείραμα δείχνει πολλά και για τα εκτός ιστιολογίων .

  6. patinios said,

    Μαΐου 1, 2011 στις 7:03 μμ

    Εύα λίγο πολύ το γνώριζα, αλλά τώρα έχω και αποδεικτικά στοιχεία!!!
    strovoliotis μάλλον το σενάριο της disdaimonas είναι ποιο ρεαλιστικό
    zakos μεν προσπαθείς να κάνεις χαλάστρα στο πείραμα!!! Το διάβασες από τον Αστροναύτη!!

  7. Ουφ! said,

    Μαΐου 2, 2011 στις 1:44 μμ

    έτσι είναι οι αληθινοί φίλοι, σε στηρίζουν no matter what! 😉

    • patinios said,

      Μαΐου 2, 2011 στις 6:50 μμ

      Ουφ! Καλωσόρισες στο blog άμα έχεις τέτοιους φίλους… !! 😦


Σχολιάστε

