Η σκοτεινή πλευρά σήμερα…

Μου έγραψε σε σχόλιο η disdaimona στην προηγούμενη ανάρτηση   «Μια ομπρέλα κρατώ» «η σκοτεινή πλευρά σήμερα…»   και με έβαλε σε σκέψη.
Είναι σκέψεις που δύσκολα της μοιραζόμαστε, όλοι έχουμε μια σκοτεινή πλευρά στου εαυτού μας  , το γράψιμο δίνει  ένα άλλοθι για να της ρίξουμε λίγο φως.
Πριν μερικά χρόνια ένιωσα και έτσι…   

Σε κάθε κορμί που ναυάγησα

Σε κάθε κορμί που ναυάγησα ένα κομμάτι της ψυχής μου πήρε.
Μετάγγισα στη πληγή μου να σωθώ το αίμα άλλης πληγής,
μα με αίμα πληγής, πληγή δεν κλείνει.
Ήπια νερό με βδέλλες και σκουλήκια για να ξεδιψάσω,
και από τότε έχουν τροφή και νερό τα ερπετά ανεξάντλητη.
Κάθε κορμί ένα κομμάτι της ψυχής μου ρουφούσε.
Μέχρι που ψυχή δεν έμεινε στο σώμα.
Μέχρι που το σπέρμα για κατούρημα από το κορμί κυλούσε.
Μέχρι που η ηδονή και οργασμός στα λεξικά κλειστήκαν.
Μέχρι που το μέχρι δεν ξέρω και εγώ που κρύφτηκε.
Η πάλη έρωτα και σάρκας μέσα μου φουντώνει και με καθιστά ανέραστο,
αφού το πολύ δεν γεύτηκα και το λίγο πλέον το αρνιέμαι.

Κώστας Πατίνιος.

Υ.Γ disdaimona σε ευχαριστώ.

4 Σχόλια

  1. strovoliotis said,

    Μαΐου 7, 2011 στις 4:02 μμ

    Οι Pink Floyd έκαναν ολόκληρο δίσκο για αυτήν, για πολλούς ένα από τους λίγους ΔΙΣΚΟΥΣ.

  2. Μαΐου 8, 2011 στις 4:40 μμ

    Breathe, breathe in the air, don’t be afraid to care…

  3. zakos said,

    Μαΐου 9, 2011 στις 12:37 μμ

    Πολύ δυνατό!!!

  4. Μαΐου 10, 2011 στις 8:47 πμ

    Να μιλάς συχνότερα με τη disdaimona … 🙂


Σχολιάστε

