Γυρεύω ακόμα στο χρόνο να βρω, ένα ψέμα να πω…

Έβγαλα μετά από χρόνια ό,τι περιττό κουβαλούσα επάνω μου, αφαίρεσα το μεγάλο  βαρετό  ρολόι μου˙
όταν δεν μετράς τις ώρες, ο χρόνος κυλά πιο αργά, σκέφτηκα.
Αφαίρεσα τη χρυσή βέρα από το αριστερό μου χέρι,
που για μια ντουζίνα χρόνια ήταν φυτεμένη,
σχεδόν ριζωμένη στο δάκτυλό μου.
Δεν είναι η βέρα που κρατά ένα γάμο, είπα στη γυναίκα μου.
Έβγαλα από πάνω μου ό,τι με ενοχλούσε…
Μα το άσπρο δέρμα κάτω από το ρολόι και ο κρατήρας,
που σχηματίστηκε από το ξερίζωμα της βέρας,
καιροφυλακτούσαν τόσα χρόνια.
Όλα  θυμίζουν  τα χρόνια που πέρασαν,
και αν ρολόι δεν φορώ, στην άσπρη σκιά οι δείκτες 
κυλούν το ίδιο βιαστικά και στον κρατήρα, που άφησε
το ξερίζωμα της βέρας, δυο παιδιά παίζουν, γελούν και τραγουδούν.
Εγώ γυρεύω ακόμα στο χρόνο να βρω, ένα ψέμα να πω…

Κώστας  Πατίνιος

2 Σχόλια

  1. zakos said,

    Μαΐου 16, 2011 στις 1:13 μμ

    Το να καταφέρεις να αφαιρέσεις από τον εγκέφαλο τα σύμβολα που σου επέβαλαν είναι σπουδαία δουλεία.

    Παρόλα αυτά το μόνο που μπορείς να κάνεις με τον χρόνο είναι να αποδεχτείς την φθορά που σου προκαλεί.

  2. irene said,

    Ιουλίου 5, 2011 στις 6:25 πμ

    εστειλες με παλε πισω πολυ πισω ….


Σχολιάστε

