Κουβέντα με ένα Θαμώνα στο πάρκο που τρέχω

Πριν μερικές μέρες μόλις είχα τελείωση το τρέξιμο στο πάρκο της Αθαλασσας έκανα τα καθιερωμένα
τεντώματα χρησιμοποιώντας ένα παγκάκι για να σατιρίζουμε .

Ένας θαμώνα περίπου στα πενήντα του με προσεγγίζει και με ρωτά .

-Τρέχεις καθημερινά, σε βλέπω.
Ναι του απάντησα εδώ και σχεδόν 25 χρόνια (από τα δεκαπέντε μου)και εσείς περπατάτε καθημερινά, σας βλέπω.

Ναι μου είπε
-Άλλαξε η ζωή μου από τότε που έκανα επέμβαση καρδιάς ,είχα κλειστές αρτηρίες και έκανα μπαλονάκι.
-Μακάρι να  εκοφκε το νους μου και να έτρεχα και εγώ ,αλλά δεν πειράζει ας είναι, το καρδιακό επεισόδιο που είχα μου άλλαξε τη ζωή μου προς το καλύτερο. Σταμάτησα το τσιγάρο, δεν πίννω, έχασα 20 κιλά και απολαμβάνω μια ώρα περπάτημα στο πάρκο καθημερινά…

8 Σχόλια

  1. Εvripides said,

    Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 8:42 πμ

    Έτσι σκέδιο.

  2. φινέας said,

    Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 9:02 πμ

    για τον άλλο που ήταν αθλητής κι έπαθε έμφραγμα στα 36 του τι να πούμε; τι φταίει; η υπερβολική προσπάθεια;

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 9:11 πμ

      Φίλε ανοίγεις μεγάλο θέμα τώρα!!! Τα σενάρια είναι πολλά και όλα είναι πιθανά από το ποιο αθώο μέχρι το ποιο ύποπτο

    • Εvripides said,

      Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 9:11 πμ

      Πρόσφατα εθκιάβασα ένα άρθρο για καρδιοπάθειες σε αθλητές κάτω των 25. Αθρώποι που εμέινασιν στον τόπο που λαλούμεν. Σκέφτου ρε.

      • patinios said,

        Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 9:21 πμ

        Κάποια στιγμή όλοι θα μείνουμε στον τόπο!!! Η άθληση βελτιώνει την ποιότητα της ζωής μας οπόταν προτιμώ να τρέχω και ας μείνω στον τόπο βουροντας!!!

  3. φινέας said,

    Σεπτεμβρίου 15, 2011 στις 9:24 πμ

    κι εγώ το ίδιο. πρέπει να πάρω έναν παλμογράφο όμως γιατί καμιά φορά στις ατέλειωτες ανηφόρες με το ποδήλατο εννα πεταχτεί η καρδούλλα μου πόξω!


Σχολιάστε

