Επί του πιεστηρίου

Αυτός ο κατά τα άλλα απρόσωπος και χαοτικός κόσμος του διαδικτύου έχει και τα καλά του.
Γράφω πεζά κείμενα,  κάποτε συστηματικά και κάποτε πολύ αραιά  (αναλόγως της εμπνεύσεις ) .
Εδώ και  τρία χρόνια (ένα που έγραφα σε άλλα συμμετοχικά blog και δυο από τότε που έχω το δικό μου) μου έδωσε ώθηση στο να αποφασίσω να διερευνήσω το ενδεχόμενο να εκδώσω σε βιβλίο αυτά που γράφω.
Το νερό μπήκε στο αυλάκι όταν ο Χάρις (εκδόσεις αρμίδα)   αφού του έδωσα υλικό να διαβάσει μου είπε  ότι ενδιαφέρετε.
Για να μην πολυλογώ το βιβλίο είναι στο τυπογραφείο και σε λίγες μέρες θα το έχουμε στα χέρια μας .
πάρτε μια πρώτη γεύση από το εξώφυλλο.

18 Σχόλια

  1. Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:27 πμ

    Μπράβο σου Κώστα! Επειδή ξέρω το περιεχόμενο, αφού είδα το πρόχειρο, δικαιούμαι να πω ότι είναι μια καταπληκτική δουλειά!

  2. Invictus said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:29 πμ

    Μπράβο Κώστα! Αναμένω με αγωνία να το διαβάσω και να αναπνεύσω κι εγώ λίγη από τη σιωπή

  3. Neraida said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:39 πμ

    Α!!!!!!!
    Χαίρομαι ! Χαίρομαι! Χαίρομαι!!!!!!!

    Μπράβο!!! καιρός ήταν! 🙂 Γράφεις πολύ όμορφα!

    Εύχομαι σύντομα να το έχεις στα χέρια σου! Να νιώσεις τη χαρά του!

    Καλοτάξιδο να είναι!

    Αν θα κάνεις παρουσίαση, περιμένουμε πρόσκληση κι ενημέρωση που θα κυκλοφορεί το βιβλίο!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 2, 2011 στις 8:53 μμ

      Άντε σαν νεραΐδα που είσαι κτύπα με το ραβδάκι σου και κάνε κανένα ξόρκι να πάνε όλα καλά. Στης 19/11 ώρα 5 στην πύλη Αμμοχώστου η παρουσίαση, θα κοινοποιήσω την πρόσκληση και λεπτομέρειες προσεχώς

  4. disdaimona said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:53 πμ

    Ήντα καλά!

  5. Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:56 πμ

    μου αρέσει πολύ ο τίτλος.

  6. Nonis said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 10:52 πμ

    Συγχαρητήρια!!!

    εμένα μου ακούγεται σαν όνειρο ζωής να εκδώσω κάτι κάποια στιγμή…

    θέλω ενημέρωση για το πότε θα βγει και για πιθανή παρουσίαση…
    θα κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία ανά την Κύπρο?

    σου εύχομαι να έχεις πάντα έμπνευση και να εκδίδεις…

    • patinios said,

      Νοέμβριος 2, 2011 στις 8:45 μμ

      Έμεναν εν ήταν όνειρο ζωής ,ήρθεν από μόνο του και το καλωσόρισα .Αν στο χρωστά η ζωή θα το δώσει μην ανησυχείς.
      Το βιβλίο θα κυκλοφορήσει στη 19/11 και θα κάνουμε παρουσίαση στην πύλη Αμμοχώστου (θα δεις τις λεπτομέρειες στην πρόσκληση)
      Νασαι καλα

  7. Αππωμένη said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 12:32 μμ

    ήδη αρέσκει μου:)

  8. Νοέμβριος 2, 2011 στις 5:36 μμ

    Συγχαρητήρια,Κώστα μου!!!
    Χαίρομαι πολύ για σένα.Εν αναμονή της «έκθεσής» σου,λοιπόν…
    Καλή Επιτυχία!

  9. vad said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 7:56 μμ

    Mε το καλο!Με το καλό!Καλή κυκλοφορία!

  10. Νοέμβριος 2, 2011 στις 8:41 μμ

    […] βιβλίου από τον παλιό φίλο, και σύντροφο μπλόκερ Κώστα Πατίνιο. Η αναφορά στο βιβλίο γίνεται στο ιστολόγιό του, και […]

  11. patinios said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 8:48 μμ

    Σας ευχαριστώ όλους για τα σχόλια σας .:-)

  12. Neraida said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:05 μμ

    Το ξόρκι το έχω ήδη κάνει! Θα είμαι εκεί!

    Αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι ( έχω ήδη παρουσιάσει 3 παιδικά βιβλία ) , πληροφορίες εντός του email μου 🙂

  13. Nasia said,

    Νοέμβριος 2, 2011 στις 9:13 μμ

    Αν κρίνω απ’ τον τίτλο και το εξώφυλλό του, σίγουρα θα ‘χει κάτι ξεχωριστό να πει! Κάθε επιτυχία σου εύχομαι!

  14. Aurora said,

    Νοέμβριος 3, 2011 στις 6:46 πμ

    Εννάρτουμε, εννάρτουμε!!!


Σχολιάστε

