Δεν έχω αλλά λογικά επιχειρήματα

Δεν έχω αλλά λογικά επιχειρήματα για τις «παράλογές μου σκέψεις»… Αθώος, κύριε δικαστά, αθώος εκ γενετής…
Μεγαλωμένος σ’ ένα σάπιο ελεεινό σύστημα  όπου η περιβαλλοντική καθυστέρηση προσθέτει στα «χαλασμένα» γονίδια αίγλη αποστροφής, στιγματισμού, απομόνωσης και μια δόση γλοιώδους συμπόνιας από ηλιθίους.
Δεν έχω αλλά λογικά επιχειρήματα για τις «παράλογες μου σκέψεις», μόνο κραυγές, τις ακούς;
Αν ναι, χαμογέλασέ μου, αν όχι κορόιδεψέ με.
Κουβέντα τέλος… 
Δεν έχω αλλά λογικά επιχειρήματα να ρίξω στο μύλο του παραλογισμού  σας.

Κώστας Πατίνιος

4 Σχόλια

  1. eliophotos said,

    Δεκέμβριος 4, 2011 στις 12:18 μμ

    Αυτο αγαπητε φιλε το εχω ζησει οπως ακριβως το γραφεις… Καμια φορα να σου πω την Ιστορια…Μπραβω παντως..εισαι αψογος!!!

  2. Δεκέμβριος 5, 2011 στις 2:19 μμ

    Εύστοχο , αιχμηρό και φευγάτο.

  3. Αύγουστος 20, 2012 στις 6:39 μμ

    Έτσι μπράβο,Κώστα μου!
    Λογικά επιχειρήματα προς τι;Σ΄ένα κόσμο παράλογο…

    • patinios said,

      Αύγουστος 20, 2012 στις 8:05 μμ

      Το ερώτημα είναι πως τον αλλάζουμε αυτό τον κόσμο…
      (μέρος του οποίου είναι ο κάθε ένας από εμάς)


Σχολιάστε

