Ερωτικά ποιήματα

Δημοσιοποιώ διάφορα από αυτά που γράφω εδώ στο πλοκ, διαπίστωσα όμως πως ερωτικά ποιήματα απόφευγα να βάλω οπόταν είπα να κάνω αντεπίθεση με τέσσερα  σε μια ανάρτηση.

 Ενός φιλιού σιωπή

Κράτα ενός φιλιού σιωπή
και όσο πάρει,
μια στιγμή, μια ζωή.
στο λίγο , στο πολύ στο φώς η στο σκοτάδι.
Κράτα ενός φιλιού σιωπή, να γίνουμε το απολίθωμα του έρωτα.

Δεν έχω τη να πω

Δεν έχω πολλά λόγια να σας πω,
μόνο μερικά υγρά φιλία που τραγουδούν.
Δεν έχω πολλά λόγια να σας πω,
μόνο τέσσερα μάτια που απαγγέλλουν καβάφη.
Σχεδόν δεν έχω τη να πω,
μονό το χάδι να χειροκροτήσω.
 Σχεδόν δεν έχω τη να πω,
τα είπαν όλα τα κορμιά μας.
Δεν έχω τη να πω,
Μίλα ο έρωτας.

 Ένα κορμί χωρίς ψυχή ευτυχισμένο

Σε ικετεύω μην με λυπηθείς ,
κτύπα ανελέητα  το μαστίγιο του έρωτα σου.
Απόψε μην λυπηθείς την ψυχή που θα πονέσει,
Λυπήσου το κορμί που σε ποθεί .
Ξεχνά τη ψυχή.
Απόψε σε έχει ανάγκη το κορμί.
Αν λυπάσαι την ψυχή μου, σεβάσου το κορμί μου.
Κάνε με συνένοχο στους ηδονικούς αναστεναγμούς
και στους ενόχους σπασμούς σου.
Διαχώρισε  τη ψυχή και το κορμί μου,
Πέταξε στα άχρηστα την ψυχή και κράτα αγκαλιά το κορμί μου.
Για μια νύκτα μόνο, πουλώ στο διάβολο τη ψυχή μου,
αν είναι αυτός  ο δρόμος να διαβώ για να μπω στο κορμί σου.
Μια νύκτα ένα κορμί χωρίς ψυχή ευτυχισμένο.  

 Ένας τόνος

Θέλει  την φιλία μου…
θέλω τα φιλιά της…
Τη κρίμα.
Ένας τόνος κτίζει τοίχο
ανάμεσα μας.

Κώστας Πατίνιος

8 Σχόλια

  1. Nonis said,

    Μαρτίου 18, 2012 στις 9:29 πμ

    υπέροχα…. πραγματικά…. 🙂

  2. neraida said,

    Μαρτίου 18, 2012 στις 11:24 πμ

    Όμορφα!
    Άρεσεν μου ιδιαίτερα το τελευταίο!

    • patinios said,

      Μαρτίου 18, 2012 στις 5:12 μμ

      Τυχαία η επιλογή , ότι βρήκα μπροστά μου… θα επανέλθω. Ευχαριστώ.

  3. strovoliotis said,

    Μαρτίου 18, 2012 στις 4:55 μμ

    Είναι φανερό πως έχεις απωθημένα!

    Εν πράμαν να χαθεί ο μαραθώνιος 🙂

    • patinios said,

      Μαρτίου 18, 2012 στις 5:10 μμ

      Έχω ρε φίλε πολλά απωθημένα και ο σημερινός μαραθώνιος είναι ακόμα ένα… 🙂

  4. Sakis Koufos said,

    Μαρτίου 19, 2012 στις 2:31 μμ

    posi agapi xeheilizei me ta logia sou aderfe mou…
    posos ponos anavlizei ap tin psihi sou…


Σχολιάστε

