Έμμετρες σκέψεις πετάμενες στο χαρτί.

Κάτι τον  τρώει μέσα του κάτι τον καταστρέφει.
Κάτι που δεν μπορεί να δει  τα πάθη του τα τρέφει.

Είχε τα μάτια του ανοιχτα , τη γλώσσα του δεμένη
μα το θεριό ανήμερο μια στιγμή προσμένει.

Να του ορμήσει με φωτιές με νύχια και με δόντια
Να του ξεσκίσει την ψυχή , όπως του κάνει χρόνια.

Μετά θα γλύψει τις πληγές ,ο  πόνος να περάσει
μα το θηρίο μέσα του και πάλη θα πεινάσει.

Για πείτε του αν ξέρεται προτού βαθιά γεράσει
πως ημερεύει το θεριό και πως θα το δαμάσει.

«Δεν θα νικήσεις το θεριό, δεν βγαίνει απτήν μέση
μα θα σου πω να μυστικό σε λήθαργο να πέσει .»

Σαν αγαπάς με δύναμη αληθινά με πάθος
αν ερωτεύεσαι τρελά όσο καιν είναι λάθος

Χρώματα ήχοι  μουσικές γεμίζουν μια λίμνη
και νανουρίζει το θεριό και ήσυχο σ αφήνει.

Έμμετρες σκέψεις στο χαρτί πετιούνται απτό στόμα,
σαν ναν αλήθειες άρρωστες που βρίσκονται σε κώμα.

4 Σχόλια

  1. TwistedTool said,

    Σεπτεμβρίου 24, 2012 στις 8:15 μμ

    Ππεεεεε, ο τελευταίος στίχος επαρανόησεν με τέλεια!
    Πολλά ωραίο ρε φίλε!

  2. strovoliotis said,

    Σεπτεμβρίου 24, 2012 στις 8:39 μμ

    Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
    Μουσική: Γιώργος Ξυλούρης
    Πρώτη εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας

    Άλλες ερμηνείες:
    Γιώργης Ξυλούρης

    Μέσα μου ο αέρας που φυσά
    Δε λέει να ημερέψει
    Μου ξεσηκώνει την καρδιά
    Και μου σκορπάει τη σκέψη

    Σαν σπίθα από πυρκαγιά
    Στα ύψη μ΄ανεβάζει
    Κι έξω απ΄του κόσμου τ’ όνειρο
    Με μια σπρωξιά με βγάζει

    Με στροβιλίζει σαν φτερό
    Στο πουθενά σε μια άκρη
    Κι ύστερα μες στα μάτια σου
    Με ακουμπάει σαν δάκρυ

    Με πάει ψηλά στον ουρανό
    Μου λέει τώρα γκρεμίσου
    Και ‘γω σαν άστρο ρίχνομαι
    Κι ακούω την ευχή σου

    Μέσα μου ο αέρας που φυσά
    Στιγμή δε λιγοστεύει
    Μάλλον τρελά θα μ’ αγαπά
    Γι’ αυτό έτσι με παιδεύει

    Κι όταν του λέω πια δεν μπορώ
    κόπασε να ησυχάσω
    Μου λέει όσο ζεις εγώ θα ζω
    Κι άντε να σε χορτάσω

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 25, 2012 στις 7:44 μμ

      🙂 Κι όταν του λέω πια δεν μπορώ
      κόπασε να ησυχάσω
      Μου λέει όσο ζεις εγώ θα ζω
      Κι άντε να σε χορτάσω


Σχολιάστε

