Ανορθόγραφες λέξεις

Απόψε δεν είσαι γυναίκα
Απόψε δεν έχεις τα όμορφα πελώρια πόδια
σου να στηρίζουν  το κορμί σου.
Απόψε δεν είσαι γυναίκα
σου λείπουν τα στήθη,
το έσκασαν και αυτά από το κορμί σου.
Απόψε τα χέρια σου απουσιάζουν,
το λαμπερό σου χαμόγελο απουσιάζει,
τα χείλι τα μάτια τα μακριά μαλλιά , ο ψηλός σου λαιμός
όλα μα όλα απουσιάζουν .
Μεταμφιέστηκαν σε λέξεις και πήγαν στον
καρναβάλιστηκο  χορό τον ποιημάτων .
Ανορθόγραφες  λέξεις που μόνο εγώ
καταλαβαίνω την ένια τους   καθώς
τις  χορεύω στο βαλς του χαμένου ονείρου.

Κώστας Πατίνιος

6 Σχόλια

  1. HeatJo said,

    Νοέμβριος 23, 2012 στις 3:45 μμ

    Πολλά ωραίο ποίημα Κώστα. Λαλείς να το αφιερώσουμε του ΤΤ;

    • patinios said,

      Νοέμβριος 23, 2012 στις 4:02 μμ

      Σίγουρα δεν γράφτηκε για τον ΤΤ 🙂 αλλά να σου πω την αλήθεια αυτός και η εμμονή του στην ορθογραφία μου το θύμισαν και το ανέβασα στο blog .

  2. Neraida said,

    Νοέμβριος 23, 2012 στις 5:12 μμ

    Ωραίο! Βαθυστόχαστο!

    Άμορφη ομορφιά της ύπαρξής μας
    Χωρίς κανόνες κι έννοιες που καταλαβαίνει το μυαλό.
    Άυλο χτυποκάρδι ενός χορού
    που μόνο η καρδιά νιώθει το ρυθμό.
    Ψάχνω τη γυναικεία μου μορφή που έχω χάσει
    μες των ματιών σου τη γλύκα.
    Γυρνώ σαν φάντασμα στις αναμνήσεις
    ενός κρότου που προκαλεί ανατριχίλα.

    Νεράιδα.

    • patinios said,

      Νοέμβριος 25, 2012 στις 6:44 μμ

      Νεραΐδα μου εν πολλά ωραίο, να το ανεβάσεις στο blog σου

  3. TwistedTool said,

    Νοέμβριος 25, 2012 στις 5:36 μμ

    Ήμουν σίγουρος ότι έπαιξα και εγώ ρόλο στο ανέβασμα!
    Πολλά όμορφο ρε φίλε 🙂

    • patinios said,

      Νοέμβριος 25, 2012 στις 6:42 μμ

      Εν για να σε καλοπιάσω περκη γλιτώσω από την εβδομαδιαία ανασκόπηση τον ανορθόγραφων blog!!! 😀 Ευχαριστώ σε


Σχολιάστε

