Όλο το κείμενο εδώ—>>

Patinios's Blog

Άγιε Βασίλη μου σε χαιρετώ. Είμαι πλέων ένα μεγάλο παιδί σαράντα χρόνων και παρόλο που έχει πάρα πολλά χρόνια που σταμάτησα να πιστεύω στην ύπαρξη σου(ίσως και να μην πίστεψα ποτέ) κάθε χρόνο τα τελευταία πέντε  σε ενσαρκώνω στα σχολειά των παιδιών μου η στην χριστουγεννιάτικη γιορτή της δουλειάς μου .
Μπαίνω στον ρόλο και παραμυθιάζομαι και εγώ μαζί με το παραμύθι που «πουλώ» στα παιδιά για την ύπαρξη σου.
Περνώ  καλά δεν έχω παράπονο , είναι όμορφο να βλέπεις παιδικές χαμογελαστές φαταούλες να περιμένουν με απλωμένο το χεράκι τους για ένα δωράκι , να προσπαθούν να σε αγγίξουν  να σου αποσπάσουν μια κουβέντα η μια υπόσχεση για ένα δώρο τις αρεσκείας του για τον επόμενο χρόνο.
Θυμάμαι και χαμογελώ, ήταν  πριν πέντε  χρόνια που κρύφτηκα στην στέγη  του νηπιαγωγείου όπου λειτουργούσε και προδημοτική και φοιτούσε ο γιος , έκανα θόρυβο και βγήκαν τα παιδάκια έξω και με είδαν …

Δείτε την αρχική δημοσίευση 178 επιπλέον λέξεις

2 Σχόλια

  1. VaD said,

    Δεκέμβριος 29, 2012 στις 4:25 πμ

    Χρόνια Πολλά με Υγεια και Αγαπη!

    Καλή Χρονιά!


Σχολιάστε

