Στη Μονή των ποιητών

Oι λέξειςΔόκιμος μοναχός στη Μονή των ποιητών.
Εδώ θα μείνω,
χωρίς να καταφέρω το βήμα το παραπάνω.
Και δεν είναι αυτή μου η διαπίστωση
μετριοφροσύνης απόσταγμα,
μα βαθιά γνώση της μετριότητας του είναι μου,
της αμάθειας, της ημιμάθειας,
των παθών και των λαθών μου.
Δόκιμος μοναχός στη Μονή των ποιητών,
χωρίς ποτέ να καταλάβω
αν είναι τρέλα αυτές οι εγκεφαλικές αναλαμπές
ή πειράγματα της Μούσας.
Εδώ στον προθάλαμο νιώθω πιο ασφαλής,
απέναντι στη μετριότητά μου,
απέναντι στην ίδιά μου τη ζωή

2 Σχόλια

  1. Απρίλιος 5, 2013 στις 12:47 μμ

    Κώστα, είναι ότι καλύτερο έχω διαβάσει από σ’ένα εξ’ όσων θυμάμαι…
    Η ποίηση σου ταιριάζει…Όπως δεν σου ταιριάζει η ματαιοδοξία , η υπεροψία και ο δήθεν λογιοτατισμός. Το πείραγμα της μούσας το έχεις μόνιμο και να το «προπονείς» όσο μπορείς. Έτσι θα αλλάξεις δωμάτιο χωρίς ψυχική καταπόνηση.

    • patinios said,

      Απρίλιος 5, 2013 στις 9:03 μμ

      φίλε ευχαριστώ για το σχόλιο σου, χρειαζόμαστε πολλή «προπόνηση» σε ότι κάνουμε αλλά αν αγαπάμε αυτό που κάνουμε η «προπόνηση» είναι ευχαρίστησή, είναι καλό όμως να γνωρίζουμε και μέχρι που μπορούν να μας φτάσουν οι φυσικές δυνατότητες μας.
      .


Σχολιάστε

