Γιατί πρέπει να γιορτάζω???

megas kontsantinosΣήμερα πήρα πολλά μηνύματα και τηλεφωνήματα για την ονομαστική μου γιορτή.
Με λένε Κώστα Πήρα το χριστιανικό μου όνομα από τον   Μέγα Κωνσταντίνο.
Ος λίγο αφελής που είμαι αναρωτήθηκα και έκανα και το ίδιο ερώτημα σε   φίλους που με πήραν να μου ευχηθούν «πως είναι δυνατό να γιορτάζουμε έναν «Άγιο» που σκότωσε κόσμο επειδή ήταν άλλης θρησκείας , εγώ είμαι πολλά κατά των σκοτωμών»
δυο φίλοι μου είπαν να το δω ος ευκαιρία να μιλήσω με κόσμο που μπορεί να έχει καιρό να μιλήσω.
Δίο τρις αγνόησαν  το ερώτημα μου και άλλαξαν κουβέντα.
ένας μου είπε είμαι «τέλια πελος»
ένας συνηγόρησε αλλά πρόσθεσε  «τη να κάνουμε έτσι εν τα πράγματα»
ενώ ένας άλλος φίλος μου έδωσε και άλλη τροφή λέγοντας μου
« σκότωσε και πολλούς από τους συγγενείς του  κ ρέμασε τον πεθερό του καίσαρα Μαξιμιανό το 310 στην Μασσαλία. Έπνιξε τους γαμπρούς του Λικίνιο και Βασιανό δηλ. τους άνδρες από της αδελφές του Κωνστάντια και Αναστασία. Τον πρίγκιπα Λικιάνους, γιο του Λικίνιου τον έκανε σκλάβο το 336 στην Καρχηδόνα και διέταξε να τον μαστιγώσουνε και να τον σκοτώσουνε. Το 326 σκότωσε τον γιο του Κρισπο, τον οποίο είχε αποκτήσει από την εταίρα Μινέρβα λίγο πριν τον γάμο του με την Φαύστα και μαζί με αυτόν ταυτόχρονα και αρκετούς «φίλους» του!

Τώρα πείτε μου εν βλασφημία να κάμνω τέτοιες ερωτήσεις
«Γιατί πρέπει να γιορτάζω»

24 Σχόλια

  1. disdaimona said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 11:47 πμ

    σωστή απορία. Σκέφτου να έσιεις αυτή την απορία 5-6 φορές τον χρόνο και όχι μια, όπως καποιες και καποιοι απο μας…:)

    να εισαι ευχαριστημένος που είσαι Κώστας και περνά γλήορα μια γιορτή!

    Χρόνια Πολλά!! 🙂

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 11:52 πμ

      Οχ εν θα το άντεχα!! Ευχαριστώ για της ευχές εν χριστό αδελφή 🙂

  2. Πρασινάδα said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 12:01 μμ

    Οταν ήμουν μικρή ενας ιερέας ειπεν μου εν ανεπίτρεπτο το Πρασινάδα γιατι ενεν χριστιανικό ονομα! Ακου τζαι εσυ!

    Θα σου πω χρονια πολλά παρ’αυτά γιατί μια ευχή μονο καλό πράμα ειναι! 🙂

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 12:06 μμ

      Νασαι καλά πρασινάδα (εγώ μια χαρά χριστιανικό το βρίσκω το όνομα ) αλλά το ερώτημα παραμένει

  3. swimbikerun1 said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 12:51 μμ

    Είδες ρε φίλε, για αυτό και εγώ σήμερα δεν σου είπα να ζήσεις, όχι επειδή ξέχασα!

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 1:25 μμ

      Μα αφού έτσι και αλλιώς οι παραπάνω εν πατινιο που με ξέρουν στο τρέξιμο 🙂

  4. eranismas said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 12:58 μμ

    Μα εσύ είσαι ο Κώστας ο Πατίνιος μας 🙂

  5. TwistedTool said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 2:11 μμ

    Όπως σου είπα και στο τηλέφωνο, τουλάχιστον εν ευκαιρία να επικοινωνείς με άτομα που εν μιλάς πολλά συχνά, καλή ώρα με μένα 🙂

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 8:14 μμ

      Έτσι ακριβώς είναι φίλε , ευκαιρία κοινωνικοποιήσεις!!

  6. Μαΐου 21, 2013 στις 2:16 μμ

    Μα ίντα καλό παιδί ο Κώτσιος. Άγιος άθρωπος που λαλούμε, χαχα.

    Πλέον όμως οι γιορτές ένεν θρηστευτικές, αλλά κοινωνικές. Έτο, εν ευκαιρία να τζιεράσεις τους φίλους σου:)

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 8:17 μμ

      Επιασμε στο δούλεμα λιων ενεν!!! Δουλεύω απόψε είμαι βάρδια νυκτερινή (αλλά το κέρασμα εν το γλύτωσα)

  7. Woofis said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 3:45 μμ

    Όπως είπεν τζιαι ο Dawkins, δεν απαιτείται να πιστεύεις σε κάτι για να μετέχεις. Αλλιώς ούτε καρναβάλια εν θα είχαμεν ούτε κατακλυσμόν ούτε άλλα παρτούθκια που μια χαρά μας ψυχαγωγούν, όπως τα τοτέμ των ιντιάνων τζιαι οι χοροί των ζουλού για τα πνεύματα. Χρόνια καλά φίλε.

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 8:19 μμ

      Μπράβο έδωκες μου την απάντηση που εν ήξερα και γύρευα , αυτό θα εφαρμόζω ,
      ευχαριστώ για της ευχές

  8. Neraida said,

    Μαΐου 21, 2013 στις 7:25 μμ

    Χρόνια πολλά Κώστα μου! Ότι ποθείς!
    Πάλε εκέντρισες το στοιχείο υπερβολής στον χαρακτήρα μου…

    ας πούμε ότι εν ένα όνομα και ίσως να υπάρχουν πολλοί «Άγιοι» καθημερινοί άνθρωποι που το τιμούν.

    Αν σε ενοχλεί ο συγκεκριμένος άγιος μπορείς να διαλέξεις κάποιον άλλον για να γιορτάζεις εις την χάρη του.

    Εγώ πάντως ξέρω 2-3 χαχαχα

    • patinios said,

      Μαΐου 21, 2013 στις 8:21 μμ

      Σε ευχαριστώ για της ευχές σου, όσο για «Άγιο» κανί με και ένας!!! 😀

  9. Vasilis said,

    Μαΐου 22, 2013 στις 7:26 πμ

    Αν όντως έκανε όλα αυτά ο «Άγιος» τότε ήταν ψυχοπαθής, όχι άγιος! Αν στο όνομα ενός πιστεύω το οποίο δεν είναι απαραίτητο να πιστεύουν και οι άλλοι και στο όνομα αυτού σκοτώνεις κόσμο γιατί δε συμφωνεί μαζί σου μάλλον χρίζει ψυχιατρικής ανάλυσης. Αν συνέβαινε αυτό σήμερα θα ήταν σίγουρα σε καμιά φυλακή ως κατά συρροήν δολοφόνος!!! (και αυτό δεν πάει μόνο σε χριστιανούς αλλά και σε όλους οι οποίοι για τα οποιαδήποτε πιστεύω τους χρησιμοποιούν βία).
    Δεκτά οποιαδήποτε σχόλια και αντιρρήσεις!!!

    • patinios said,

      Μαΐου 22, 2013 στις 10:13 πμ

      Καλός όρισες στο blog . συμφωνώ με όσα έγραψες . Θέλω να προσθέσω ακόμα κατι. Είμαστε ανειλικρινείς με τους εαυτούς μας, φοβούμαστε να αγγίξουμε τέτοια θέματα, τα θεωρούμε «ιερές αγελάδες» και αν τολμήσουμε να κάνουμε και δημόσια καμιάν απορία τότε «στεναχωρούμε» πολλή κόσμων . «τόλμησα» να εκφράσω επώνυμα και δημόσια και «εμαλοσαν με» και «κακοφανισα» κόσμων που εν ποιο κοντά μου και επιαν με τηλέφωνο και αροτουσαν με τη εν τουτα που γράφω. Τέλος πάντων χρόνια καλά σοε όλους, και του χρόνου πάλε 🙂

  10. BASILIKI PATRA said,

    Μαΐου 22, 2013 στις 11:33 πμ

    ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ ΩΣ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ!ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ!

    • patinios said,

      Μαΐου 22, 2013 στις 7:33 μμ

      Σε ευχαριστώ Βασιλική μου. Χαιρετίσματα από Λευκωσία

  11. Anef_Oriwn said,

    Μαΐου 22, 2013 στις 7:20 μμ

    Patinios,
    Χρόνια Πολλά κι από μένα! Κι εγώ ΔΕΝ τα πιστεύω αυτά, αλλά τις ευχές τις δέχομαι όταν κάποιοι μου ευχηθούν για τη “γιορτή” μου!
    Δες κι αυτό όμως: http://aneforiwn.blogspot.com/2010/05/352010.html

    • patinios said,

      Μαΐου 22, 2013 στις 7:40 μμ

      Η ανάρτηση σου με κάλυψε πλήρως και έφυαν μου και οι «ενοχές» που μου προκάλεσαν φίλοι και συγγενείς που μου τα έψαλαν δια ζώσεις για το «αμάρτημα μου να αγγίξω τέτοιο θέμα.
      Σε ευχαριστώ για της ευχές 🙂

  12. zakos said,

    Μαΐου 24, 2013 στις 3:00 μμ

    Φίλε αδίκησες την Ελένη .Γιορτάζει και η μαμά του .Αυτή έκανε χειρότερα .

    • patinios said,

      Μαΐου 24, 2013 στις 6:21 μμ

      Έμεναν εν τον «Κωνσταντίνο» που μου χρέωσαν να γιορτάζω για τα «αμαρτήματα» της Ελένης εν με νεάζει. (το μήλο έπεσε κάτω από την μηλιά δηλαδή) 😀


Σχολιάστε

