Κουβέντα με τον εντεκάχρονο γιο μου

Την ώρα που ξάπλωσε να κοιμηθεί τον  αγκαλιάζω  τον φιλώ και τον καληνυχτίζω και μου λέει.
-Είμαι   τυχερός που με αγκαλιάζεις και με φιλάς πριν κοιμηθώ
– πως σου ήρθε αυτό τώρα
-είπε μου το ο φίλος ο μου Χ…. τη νύκτα που με φιλοξένησε σπίτι του
-και που  ξέρη τη  κάνουμε
– το συζητήσαμε άλλη μέρα
– και πως κατάληξε σε αυτό το συμπέρασμα
– ετω παπά τη νύκτα που ήμουν σπίτι του και πήγαμε να κοιμηθούμε πιάσαμε την κουβέντα γιατί ήταν λυπημένος που του θύμωσε ο παπάς του γιατί κάτι έσπασε και είπα του εγώ να μεν στενοχωριέται   γιατί ο παπάς του μπορεί να θυμώνει  αλλά είναι τυχερός που τον έχει παπά γιατί παίρνει  τον  κυνήγι  ενώ εσύ εν με παίρνεις και λαλεί μου «και εσένα παίρνει σε ψάρεμα»   και λαλω του ναι αλλά αφήνει με τζιαμε και πηγαίνει πάνω κάτω τζιε κάμνει τροχάδην , τζιε λαλεί μου «ναι αλλά ο παπάς σου γράφει βιβλία» τζιε λαλω του «τζιε ο δικός  σου παπάς έχει περίβολοι και παίρνει σε κάθε σαββατοκύριακο και τσαπίζεται  και ποτίζετε τα δέντρα» «ναι αλλά ο δικός  σου αγκαλιάζεις σε τζιε φιλά σε πριν να  κοιμηθείς»
είπε μου τζιε εν ειχα τη να του απαντήσω και κατάλαβα πόσο τυχερός είμαι   που με αγκαλιάζεις και με φιλάς πριν κοιμηθώ .
sanosΗ φωτογραφία είναι από πρόσφατη ποδηλασία στο πάρκο αθαλασσας και δεν είναι καθόλου τυχαία…!!!

12 Σχόλια

  1. TwistedTool said,

    Νοέμβριος 17, 2013 στις 8:44 μμ

    Σοφός πατέρας, σοφός γιος!
    Τζιαι πολλά δυνατή φωτογραφία!

    Κώστα μου, να είσαστε καλά να χαίρεστε ο ένας τον άλλο (ολόκληρη η οικογένεια)!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 18, 2013 στις 12:00 μμ

      Ρε Αντρέα απάντησε ο Νίκος για τη φωτογραφία, Ταΐζει με σανό.
      νασαι καλα φιλε

      • TwistedTool said,

        Νοέμβριος 18, 2013 στις 4:07 μμ

        Ξέρω το ότι σε ταΐζει σανό, γι’αυτό μου άρεσε 🙂

  2. Νίκος said,

    Νοέμβριος 18, 2013 στις 11:50 πμ

    ταΐζει σε κουτόχορτο δηλαδή, γι αυτό δεν είναι τυχαία η φωτογραφία.

    • patinios said,

      Νοέμβριος 18, 2013 στις 11:57 πμ

      Χειρίζεται με κανονικότατα Τζιε καλά μου κάμνει

  3. Vasilis said,

    Νοέμβριος 18, 2013 στις 1:36 μμ

    Ο καθένας είναι μοναδικός και είναι λογικό σε αυτή την ηλικία το κάθε παιδί να βλέπει τον γονέα του άλλου παιδιού ή φίλου του σαν ιδανικό! Πάντως πιστεύω ότι τα δικά σου τα παιδιά δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με εσένα για πατέρα!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 19, 2013 στις 6:46 πμ

      Θα δήξει φίλε το ,μεγάλωμα των παιδιών είναι ένας καθημερινός αγώνας

      • Vasilis said,

        Νοέμβριος 22, 2013 στις 1:10 μμ

        Ακριβώς έτσι, Κώστα και το βλέπω πλέον τώρα και εγώ καθημερινά!

  4. Neraida said,

    Νοέμβριος 18, 2013 στις 2:59 μμ

    Εσυγκινήθηκα!
    Πολλά ωραία συζήτηση! Είναι απίστευτο τι κουβέντες κόφκουν οι μιτσιοί μόνοι τους, ενώ μπροστά στους μεγάλους σιωπούν.
    Να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται!
    Έχεις ακόμα κουτόχορτο να φας! χαχαχα

    • patinios said,

      Νοέμβριος 19, 2013 στις 6:50 πμ

      Αν μεν εξιαναμεν πως υπήρξαμε και εμείς παιδιά θα θυμόμαστε πως κάποτε κάναμε παρόμοιες συζητήσεις με τους φίλους μας .
      είναι ωραίο το κουτόχορτο όταν το τρως συνειδητά!!!

  5. Δεσποσύνη said,

    Νοέμβριος 18, 2013 στις 8:42 μμ

    🙂 να είσαστεν καλά τζιαι να αππώνετε ο ένας τον άλλον κύριε Πατίνιε:)

    • patinios said,

      Νοέμβριος 19, 2013 στις 6:55 πμ

      απονουμαστε και κάποτε ξεφεύγουμε (με την κορην παραπάνω ακόμα)
      Πεμου εγώ επεριπεξα σε και λαλείς με κύριων?:-)
      νασαι καλά


Σχολιάστε

