Μουσών διάλογοι

(1)

Να σε σκέφτομαι , να χαμογελώ
και ας με λες τρελό
εικόνα  που αναδύει τον ήχο της άρπας
σε μορφή λευκού περιστεριού,
τη άλλο να γυρέψω.
Ξέρης καλά τη δίνεις για να με λες τρελό
ξέρω καλύτερα τη παίρνω γιαυτό  χαμογελώ

(2)

Πέρασαν χρόνων νύκτες πολλές
σταμάτησα να τις μετρώ
άλλαξα συνήθειες
πηγαινοέρχομαι σε δρόμους
άλλοτε σκοτεινούς και άλλοτε ολόφωτους
γνωρίζω κόσμο ,μιλώ χαμογελώ και κάποτε (στα κρυφά ) κλαίω
κλαίω που δεν τόλμησα να σε αγαπήσω όσο σου άξιζε
κλαίω που μες το μυαλό μου τριγυρνάς ρακένδυτη
έτσι όπως εγώ σε έντυσα
μα ποιο πολύ κλαίω που ακόμα μπορείς να έρχεσαι
γιασεμιά να μου χαρίζεις

(3)

Την ώρα που καπνίζαμε παρέα ήρθε και με βρήκε.
Καθόμουν σε μια πέτρα, στεκόσουν απέναντι,
μου χαμογελούσες.
«Κάνε χώρο  να περάσω»  σου  είπε το ποίημα.
«Να περάσεις , να καθίσεις λίγο
και να συνεχίσεις το δρόμο σου» του απάντησες
και πρόσθεσες έχοντας μια δόση σιγουριάς στο χαμόγελο σου.
«Τον ποιητή δεν τον διαπραγματεύομαι με κανένα ποίημα,
είμαι η μούσα και μου ανήκει»
«Έτσι ποιητή μου;»
«Έτσι καλή μου» απάντησε ο ποιητής ανοίγοντας τα χέρια να φύγει το ποίημα.

(4)

Θα σου διαβάζω παραμύθια
όχι για να νιώσεις και πάλι παιδί
μα για να σου θυμίσω πως είναι
να είσαι άνθρωπος.

6 Σχόλια

  1. Δεσποσύνη said,

    Νοέμβριος 22, 2013 στις 4:22 μμ

    🙂 Τα ποιήματά σου αρέσκουν μου πολλά.
    ο δεύτερος διάλογος πανέμορφος

    • patinios said,

      Νοέμβριος 22, 2013 στις 6:17 μμ

      Τζιε έμεναν αρέσκει μου να βρίσκω ανθρώπους που να τους αγγίζουν αυτά που γραφώ και να μου το εκφράζουν τόσο όμορφα

      • Neraida said,

        Νοέμβριος 22, 2013 στις 7:18 μμ

        Βάλε με κι εμένα στη λίστα.
        Μου αρέσουν όσα γράφεις, αλλά οι στιγμές που αφήνεις αυτού του είδους την τρυφερότητα να αναδυθεί είναι μαγικές!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 22, 2013 στις 7:54 μμ

      Νεραΐδα η αλήθεια είναι πως άμα τυχαίνει να δημοσιοποιώ « στιγμές που αφήνεις αυτού του είδους την τρυφερότητα» όπως λες νιώθω λιον περίεργα, νιώθω πως «εκτιθούμε» παραπάνω που άλλες φορές , νασαι καλά :-))

      • Δεσποσύνη said,

        Νοέμβριος 22, 2013 στις 10:55 μμ

        μα όντως εκτίθεσαι πιο πολλά, έτσι κάμνουν ούλλοι οι ποιητές. Τί ενόμισες; ότι οι Μούσες έρκουνται σε όποιον να’ναι; 🙂

      • patinios said,

        Νοέμβριος 23, 2013 στις 7:54 μμ

        🙂


Σχολιάστε

