Ο φίλος μου ο Χρίστος

xristos2Αφορμή για να γράψω λίγα λόγια για τον φίλο τον Χρίστο πήρα από την Σαββατιάτικη επιστροφή μας από το καθιερωμένο τρέξιμο στο βουνό.
Στο αυτοκίνητο αρχίσαμε την κουβέντα για διάφορα αθλητικά και μη και σε μια στιγμή  η κουβέντα άρχισε να περιστρέφετε γύρο από την ενασχόληση τη δική μου αλλά και ακόμη ενός φίλου δρομέα  (του Τσιαϊλής) με την ποίηση και για τα ακαταλαβίστικα για αυτόν  (όπως τα χαρακτήρισε) πράγματα που γραφούμε.
Εγώ σκεπτόμουν πως και ο ίδιος είναι ποιητής και ας μην γραφή γιατί με όλα όσα κάνει για χρόνια τώρα στον χώρο του Αθλητισμού είναι από μόνα τους ένα πανέμορφο ποίημα.
Και εξηγούμε , ο Χρίστος ασχολήθηκε και ασχολείται για πάνω από τριάντα χρόνια με τον αθλητισμό (και το κάνει ανιδιοτελώς και αφιλοκερδώς ), ξεκίνησε ως αθλητής στίβου ενώ αργότερα ασχολήθηκε με  την ελευθέρα πάλη και το τζούντο και τα τελευταία καμιά δεκαπενταριά χρόνια κάνει τριαθλο .
Το ποιο σημαντικό είναι πως με ότι ασχολήθηκε είχε σημιτικές επιτυχίες εκπροσωπώντας και την πατρίδα μας σε διεθνείς αγώνες.
Παράλληλα οργανώνει και βοηθά  άλλα παιδιά να ξεκινήσουν να ασχολούνται με τον αθλητισμό  ενώ πρόσφατα έγραψε και ένα βιβλίο για το τριαθλο «τριαθλο να το λατρέψεις είναι εύκολο» (λεπτομέρειες εδώ)

όταν ήρθα σπίτι ανέβασα μερικές φωτογραφίες στο facebook από την προπόνηση και του γράφοντας του τα παρακάτω λόγια τα οποία ήταν αφορμή για την παρακάτω «ποιητικοί αλληλογραφία»
«Μου λες δεν είσαι ποιητής μα η εικόνα μηλαει το χώμα τα δέντρα οι πέτρες ο σφυγμός που κτυπούσε κόκκινο πρωί πρωί σε διαψεύδει»

και λίγο αργότερα μου απαντά

«Δεν είμαι Κώστα ποιητής, μα ούτε και ζωγράφος, ένας κακόμοιρος αθλητής είμαι, στο υπογράφω. Αλλα εσυ κι’ ο Τσιαϊλής, και λίγο ο Μιχάλης, δίνετε λάμψη και χαρά στο μαύρο μας το χάλι. Ποιηματάκια γράφετε με στίχους ζηλευτούς, κάπως ακατανόητους γι’ εμάς τους χωρικούς. Πάντα θα σας χαιρόμαστε, φίλοι μου ποιητές, έμπνευση να έχετε να γράφετε ωδές.»

και η δηκια μου η απάντηση

Πέννα ας μεν πιαεις ποττε
ούτε να ζωγρφισεις
το στομα σου ναν σοκλιστον
ποττε να μεν μιλισεις.
Παλε εν νασε ποιητης
λαλει το η ζωη σου
λαλούν το τα χιλιόμετρα
που κουβαλάς μαζι σου.
Γραφείς στη σελλα νοητά
σαν κολυμπάς σαν τρέχεις
προδονουν σε τοσοι πιστοί
ξοπισω σου που έχεις
Γιατί ποιήματα πολλά
φίλε όσα τζιαν πούμε
οι πράξεις ενη που μετρουν
τζιε ξέρεις το χαρκουμε

Υ.Γ και επειδή ο φίλος μου εν λιγο ιδιόρρυθμος και εφουμουν αμπα και θύμωσει μου για τούτα που γράφω του τηλεφώνησα και του το είπα (αν και δεν δέχτηκε να του το διαβάσω)
xristosbiblio

xristos1

xristos3

3 Σχόλια

  1. swimbikerun1 said,

    Δεκέμβριος 29, 2013 στις 5:00 μμ

    Συναθλητή και συνοδοιπόρε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη που κρύβει πίσω του το άρθρο σου και που ανέχεσαι την ιδιορυθμία μου τόσα και τόσα χρόνια

  2. swimbikerun1 said,

    Δεκέμβριος 29, 2013 στις 5:10 μμ

    Reblogged this on christostriathlon and commented:
    Τελευταία άρχισα να δέχομαι παράπονα στην προπονητική μας παρέα ότι άρχισα να γίνομαι πιο ευαίσθητος, πιο συναισθηματικός και δεν ταιριάζει με το προφίλ που είχα τόσα χρόνια. Άραγε, αν τους πω ότι θα αρχίσω να ασχολούμαι και με τη ποίηση, θα έχω περισσότερες τέτοιες αντιδράσεις;

    • patinios said,

      Δεκέμβριος 30, 2013 στις 8:01 πμ

      Νασαι καλά ρε φίλε να τρέχεις να κολυμπάς να κάνεις τις ποδηλασίες σου βοηθάς τους νέους αθλητές να γραφείς και να «προσηλυτίζεις» κόσμο στον αθλητισμό.


Σχολιάστε

