Είδα ένα φίλο

fagopotiΣήμερα η τυχαία συνάντηση με ένα  φίλο που είχα πάνω από μια δεκαετία να τον συναντήσω ( τον αποκαλώ φίλο γιατί επικοινωνούσα μαζί και καταλαμβανόμαστε) μου θύμισε την κουβέντα που έλεγα συχνά-πυκνά τότε ότι τα χρήματα (μόνο)δεν φέρνουν την  ευτυχία , το έλεγα συνήθως σε συνομηλίκους μου (τότε τριαντάρηδες ) οι οποίοι ρίχνονταν με τα μούτρα στην δουλειά για να φτιάξουν καριέρα  χωρίς να δίνουν καθόλου χρόνο στον εαυτό τους και όταν με έβλεπαν να τρέχω η το έφερνε η κουβέντα  με πείραζαν  «δεν έχεις δουλειά να κανείς και τρέχεις όλη μέρα» και πάνω σε αυτό «αγόρευα» την «θεωρία» μου ότι τα χρήματα δεν φέρνουν την χαρά , την ευεξία το χαμόγελο , έλεγα τη να τα κάνω τα λεφτά  αν δεν μπορώ να απολαύω λίγη ώρα με τον εαυτό μου στο πάρκο τρέχοντας. «προτιμώ να κερδίζω λιγότερα λεφτά και περισσότερο χρόνο με τον εαυτό μου»
Ρώτησα τον φίλο που συνάντησα σήμερα πως πέρασε τόσα χρόνια που έχουμε να βρεθούμε, τη κάνει (πέραν του ότι είναι νυμφευμένος και είχε και ένα γλυκύτατο μόρο )  μου είπε πως παραιτήθηκε από την θέση του διευθυντή (μιας πολύ μεγάλη και γνωστής εταιρίας) βαρέθηκε ,σιχάθηκε τον απάνθρωπο τρόπο που λειτουργούσαν , τον έπιασε το επαναστατικό (κάλιο αργά) του μου είπε εδώ και λίγους μήνες και έφυγε.  Δυστυχώς όμως τα πράγματα είχαν ξεφύγει από τον  έλεγχο του , η φρενίτιδα τις «μεγάλης» ζωής η έκτον ύστερων παραδοχή του «τη το ήθελα το σπίτι τον 325 τετραγωνικών δυο άνθρωποι και ένα παιδί» του άφησε ένα μεγάλο χρέος και από ότι κατάλαβα αρκετό ανχος . Ο συγκεκριμένος φίλος είναι ωστόσο τυχερός γιατί βρήκε μια δουλειά που τον κάνει να νιώθει καλύτερα σαν άνθρωπος και με κάποιες διορθωτικές κινήσεις εξυπηρετεί και τα δάνεια του και είναι καλά.
Συνεχίσαμε έτσι στο πόδι για λίγο να σχολιάζουμε την κρίσει που θα φέρει και διόρθωση σε αυτή την κακομαθημένη αρχοντοχωριάτη συμπεριφορά μας να μην ικανοποιούμαστε και να θέλουμε μεγαλεία.
Δυστυχώς θα την πληρώσουν και πολλή που δεν έφταιξαν όμως και που η συγκύρια της στιγμής τους έφερε να υποφέρουν.
«Εσύ έκανες την καλύτερη συμφωνία με τον εαυτό σου χρόνια τώρα» μου είπε.
(μου άρεσε αυτή του η διαπίστωση)
Αφού έριξα την «σπόντα» μου για την ευτραφή του κοιλίτσα και ότι ποτέ δεν είναι αργά να ξεκινήσει να τρέχει, ανταλλάξαμε τηλέφωνα και είπαμε να ξαναμιλήσουμε.

Καλή χρονιά σε όλους και δοκιμάστε να ξεκινήσετε να τρέχετε η έστω να περπατάτε  τα και πόδια σας θα βρουν τον δρόμο τους…

7 Σχόλια

  1. strovoliotis said,

    Ιανουαρίου 3, 2014 στις 5:01 πμ

    Καλημέρα Κώστα, εγώ έχω δυο στις δύο πάντως 😉 Εύχομαι να πάνε καλά τα πράγματα γιο το φίλο σου, αλλά όπως το περιγράφεις, δεν μπορώ να φανταστώ να τα καταφέρνει εύκολα, με τις υποχρεώσεις που του επιβάλλει το σπίτι που αναφέρεις…

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 3, 2014 στις 3:16 μμ

      Ο φίλος μια χαρά θα τα καταφέρει!!! Συνέχισε να τρέχεις , κράτα το τουλάχιστο τρις φορές τη εβδομάδα

  2. Δεσποσύνη said,

    Ιανουαρίου 3, 2014 στις 10:02 πμ

    Κώστα μου, μετά το τι έγινε στην Ελλάδα, μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι ο αρχοντοχωριάτης εννα μείνει αρχοντοχωριάτης, απλά με πιο λλίο λεφτά. Η αλλαγή έρκεται που μέσα σου, όι που τα χρέη.

    Μπράβο για τον φίλο σου, ποττέ έννεν αργά.

    Καλή χρονιά να έχουμεν

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 3, 2014 στις 3:17 μμ

      Καλή χρονιά Δεσποσύνη μου με λεπτότητα και ταπεινότητα

  3. osr said,

    Ιανουαρίου 3, 2014 στις 12:51 μμ

    δηλαδή ρε Κώστα μου φτάνει να μπορείς να τρέχεις εσύ με τα λίγα λεφτά που πιάνεις τζαι ούλλα οκ;

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 3, 2014 στις 3:14 μμ

      Φίλε μου κατάλαβες λαθος , σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα αυτό . καλή χρονιά και κόπιασε να πάμε να τρέξουμε καμιά μέρα να τα πούμε από κοντά

      • osr said,

        Ιανουαρίου 4, 2014 στις 11:25 πμ

        αλλά θα βουράς με πολλά χαμηλή ταχύτητα χαμηλούς παλμούς να σε φτάνω!!!!!


Σχολιάστε

