Η παρακμή μου

Βγήκαν  από την ασφυκτικά γεμάτη αίθουσα
διανοούμενοι, συγγραφείς, ποιητές
χίμηξαν σαν κοράκια στο μπουφέ
και μετά στριμώχθηκαν  στα δερμάτινα
καθίσματα των πολυτελών αυτοκινήτων τους
και έφυγαν
τα βιβλία μάταια αποχαιρετίστηκαν
ο τιμώμενος ποιητής δεν πρόλαβε ακόμα
να κατέβη από το βήμα
την άλλη εβδομάδα ποιος έχει σειρά;
αυτή η εικόνα είναι η εξαίρεση ,μην γενικεύεις
αυτή η εικόνα είναι   η παρακμή μου
αυτή η εικόνα είμαι εγώ που κατρακυλώ κάθε ωρα
μέχρι να φτάσω στο αύριο
κάνε κάτι τότε πριν έρθει το αύριο
μα αύριο ξέχασες , αύριο παρουσιάζω το δικό μου βιβλίο
Κ.Π

arpaktiko

Σχολιάστε

