Πόδια «πινέλα» «A play with the wave»

Όταν τρέχω συχνά περνά από το μυαλό μου η εικόνα πως τα πόδια μου είναι πινέλα και ο δρόμος ένας τεράστιος καμβάς.
Τι ζωγραφιά άραγε θα σχημάτιζαν τα βήματα μου;
Κάθε μέρα , τόσα χρόνια, χιλιάδες χιλιόμετρα, ποιά σχήματα θα δημιουργούσαν, τι ζωγραφιά θα έφτιαχνα;  Θα ξεχώριζε η διαλλειμματική προπόνηση με το long slow distance, με το χαλάρωμα;
Πώς άραγε θα φαίνονταν τα σημεία της «ζωγραφιάς» τις μέρες που δεν ήμουν συναισθηματικά καλά, που ήμουν κουρασμένος, χαρούμενος, άρρωστος, πώς όταν το γαλακτικό οξύ μπλόκαρε τους μύες μου;
Σήμερα δεν φανταζόμουν να τρέχω με πόδια «πινέλα» ούτε χρώμα άφηνα στο πέρασμα μου αλλά να έχω δεμένο στο πόδι την άκρη μιας κλωστής και να ξετυλίγεται καθώς τρέχω.
Μεγάλωσα πιό γρήγορα από όσο τρέχω. Βλέπω τα πράγματα να αλλάζουν γύρω μου και φοβήθηκα, ίσως γι’αυτό θυμήθηκα το νήμα και τον μύθο της Αριάδνης, ίσως γι’αυτό έδεσα νοερά στο πόδι το νήμα, να μην χαθώ…
A play with the wave

Το σχέδιο «A play with the wave» είναι της αγαπητής φίλης και συναθλήτριας Πόλας Χατζήπαπα.

4 Σχόλια

  1. Νίκος said,

    Φεβρουαρίου 2, 2014 στις 5:09 μμ

    άψογο κείμενο, φίλε μου!

  2. Ruth said,

    Φεβρουαρίου 3, 2014 στις 7:47 μμ

    Πολύ όμορφη σκέψη που ξεδιπλώθηκε και… πήρε δρόμο και σχήμα. Ωραίο το «πάντρεμα» σας…
    Βάλτε μπρος καμμιά ιδέα για έκθεση με τον συνδιασμό σας.
    🙂

    • patinios said,

      Φεβρουαρίου 4, 2014 στις 7:08 πμ

      Σε ευχαριστούμε Ruth, αν σου έλεγα πως δεν πέρασε από το μυαλό μας θα ήταν ψέμα . Το ωραίο με το συγκεκριμένο είναι πως έγινε χωρίς συνεννόηση την ιδία χρονική περίοδο και όταν είδα το σχέδιο έστειλα το κείμενο στην Πολα ζητώντας της να τα παντρέψουμε.


Σχολιάστε

