Παππούς παιδιά κι’ αγγόνια

pateras-giosΈνα μικρό πεζογράφημα, διήγημα  (εν ξέρω πώς να το ονομάσω ) με αφορμή την τελευταία εργάσιμη μέρα πριν ανοίξουν και πάλε τα σχόλια(τώρα διαβάζουμε για να καταλάβετε 🙂 ) και την συσσωρευμένη κούραση από τις έγνοιες της καθημερινότητας τους  που όταν είναι κλειστά τα σχολεία πολλαπλασιάζονται επικίνδυνα

Βλέπεις το φεγγάρι; Μια νύκτα  με πανσέληνο θα σε ανεβάσω στα σύννεφα να το κάνω  μπάλα και να παίξουμε ποδόσφαιρο

–         Και μαζί μου μπαμπά τη θα παίξεις;

–         Όλοι μαζί θα παίξουμε κουκλίτσα μου

–         Μα δεν μου αρέσει το ποδόσφαιρο

–         Ε τότε θα κάνουμε τσουλήθρα από το φεγγάρι και θα πέφτουμε στα πουπουλένια σύννεφα μαζί

–         Κορόιδευε όσο θες της αδελφή μου αλλά όχι έμενα ρε παπά εγώ μεγάλωσα , γίνομαι δώδεκα χρόνων  την άλλη εβδομάδα

–         Ε και, τη και αν γίνεσαι δώδεκα τη και αν η αδελφή σου είναι επτά και τη αν εγώ είμαι σαράντα δυο . Ακόμα και αν είσαι σίγουρος πως δεν γίνονται κάποια πράγματα ποτέ να μην σταματήσεις να τα ονειρεύεσαι , αυτό θα σε βοηθήσει να κρατήσεις ευαίσθητη τη ψυχούλα σου όταν θα μεγαλώσεις .

 

Θάμασε που ήσουν μικρός πριν ακόμα γεννηθεί  η αδελφή σου που καθόμαστε τα καλοκαίρια αγκαλιά στην πεζούλα της βεράντας και κοιτάζαμε τα αστερία και σου τραγουδούσα;
«ψιλά ψιλά στον ουρανό λάμπει ένα αστέρι, κάθομαι και το κοιτώ  κρατώντας στο ένα χέρι
το γιο μου τον λεβέντη μου που με γεμίζει ελπίδα…»

-θυμάμαι και μου άρεσε πολύ, ύστερα γεννήσατε την αδελφή μου και με ξεχάσετε
– Πάλη τα ίδια ρε μωρών μου , θυμάσαι που μας παρακαλούσες να σου κάνουμε αδελφάκι;
-Αδελφάκι ναι , αγόρι ώμος όχι κορίτσι
– Γιατί ρε τη σου κάνει η αδελφή σου;
-Τίποτα , τη ζωή μου κόλαση μόνο
– Έμενα είναι η ζωή μου κόλαση που σε έχω για μεγάλο μου αδελφό
-Σταματήστε να τσακώνεστε και ελάτε να καθίσουμε στην πεζούλα αγκαλιά για να δούμε τα άστρα και το φεγγάρι
Και έτσι αγκαλιά με τα δύο παιδιά του κοιτώντας στον ουρανό  πέρασε ο καιρός , η θεματολογία της συζητήσεις και η σύσταση τις παρέας άλλαζε και η στίχοι του τραγουδιού αναπροσαρμόζονταν αναλόγως…

«ψιλά ψιλά στον ουρανό λάμπει ένα αστέρι, κάθονται και τα κοιτούν παππούς παιδιά κι’ αγγόνια , κάθονται  κι’ αναπολούν πως πέρασαν τα χρόνια…»

14 Σχόλια

  1. Kolona said,

    Απρίλιος 25, 2014 στις 9:08 πμ

    E άτε ρε φίλε… σνιφ :))

    • patinios said,

      Απρίλιος 25, 2014 στις 9:13 πμ

      ακόμα διαβάζουμε 😦

      • kolona said,

        Απρίλιος 25, 2014 στις 11:01 πμ

        Το σνιφ φυσικά εν επειδή με συγκίνησες. Εγώ δεν θα τις προτρέψω να διαβάσουν τίποτε, εκτός απο λογοτεχνικά που ήδη διάβασαν. Φυσικά εν πιο μικρές, άρα εν οκ υποθέτω. Καλή υπομονή Κώστα μου!

      • patinios said,

        Απρίλιος 25, 2014 στις 11:21 πμ

        Χαίραμε που σε συγκίνησε , και έμενα με συγκίνησε και επειδή τα συναισθήματα μου εκείνη την ώρα ήταν άκρος αντίθετα το έβαλα για να ισορροπήσω Δυο φυλλάδια μαθηματικών είχε όλα κιόλα αλλά ,άφησε τα τελευταίες μέρες και πείσμωσε να μεν τα κάνει γιατί έχει χρόνο ακόμα. Επήραν μας δυο ώρες

  2. zakos said,

    Απρίλιος 25, 2014 στις 10:24 πμ

    Απρόσκοπτη ροη μα τα αστέρια πάντα εκεί !

    • patinios said,

      Απρίλιος 25, 2014 στις 11:22 πμ

      Κάποια πράγματα είναι σταθερές και διαχρονικές αξίες φίλε

  3. Απρίλιος 25, 2014 στις 1:44 μμ

    Πανέμορφο!!

  4. strovoliotis said,

    Απρίλιος 25, 2014 στις 2:06 μμ

    Cheers Κώστα!

  5. Νίκος said,

    Απρίλιος 25, 2014 στις 6:51 μμ

    Πού τζαιρός που ήμασταν εμείς κοπελλούθκια τζι εμαλλώναμε με τους γονιούς μας!

    Πολλά ωραίο , Κώστα, τελικά επρόδωσά σε, το εθκιέβασα δαμέ. Κρίμα, γιατί ήταν να προλάβω κανέναν ορθογραφικό… 🙂

    • patinios said,

      Απρίλιος 25, 2014 στις 7:23 μμ

      Φιλε άμα εν κανενα μονο εν πιραζει 😉 τορα να δω αν θα προλαβεις το άλλο που είναι και μεγάλο

  6. Οκτώβριος 28, 2015 στις 2:49 μμ

    Ωραιότατο το διήγημα «εστω κι αν δεν ησουν εκεί» σεπτ.2015-(γράφω καθημερινά στον συζυγο μου που εφυγε για πάντα ενα χρόνο τώρα)Μπορώ να το αναφέρω στο προγραμμα μας με την άδεια σας φυσικά,
    Ευχαριστώ Θάλεια-

    • patinios said,

      Οκτώβριος 28, 2015 στις 2:59 μμ

      Σε ευχαριστώ και ευχαρίστως μπορείς να το αναφέρεις στο πρόγραμμα σάς.


Σχολιάστε

