Το τέλος που oνειρεύομαι

το τελος που ονυρευτηκε
«Είναι μέρες που νιώθω τόση ευφορία, τόση μεγάλη ευτυχία όταν τρέχω μόνος στο πάρκο ή στο δάσος, όταν γίνομαι ένα με τη μάνα γη.
Νιώθω ότι απογειώνομαι, ότι ελευθερώνομαι από τη βαρύτητά της, ότι γίνομαι ανάλαφρος, ότι τα πόδια μου δεν πατούν στο χώμα, αλλά ότι τρέχω στον αέρα.
Νιώθω στα στήθια την ψυχή μου να μεθά από χαρά.
Ανοίγω τα χέρια, τα τεντώνω σε σχήμα σταυρού και συνεχίζω να τρέχω και παρακαλώ το Θεό, στον οποίο δεν πολυπιστεύω, αν υπάρχει και με ακούει, αν μου χρώστα έστω μία χάρη, μία μέρα έτσι να με πάρει από εδώ.
Να με πάρει ενώ τρέχω με ανοιχτά, τεντωμένα τα χέρια σε σχήμα σταυρού. Να απογειωθώ και να φύγω, να χαθώ ευτυχισμένος»

Πινάκας της Pola Hadjipapa βασισμένο σε απόσπασμα από το βιβλίο μου «δρόμου δρώμενα»

10 Σχόλια

  1. Mikaella said,

    Ιουλίου 15, 2014 στις 6:05 πμ

    Όμορφο…..

  2. Ιουλίου 15, 2014 στις 7:38 πμ

    Πολλά όμορφο Κώστα μου!!

  3. Νίκος said,

    Ιουλίου 15, 2014 στις 8:17 πμ

    θυμίζει βουνά του Μασιερά. κατηφορίζοντας τον κακοτζιέφαλο…

    • patinios said,

      Ιουλίου 15, 2014 στις 8:46 πμ

      Φίλε εγώ πάλε έτσι όπως το βλέπω νομίζω ότι κατηφορίζει τον αδη!!! Καλημέρα

  4. Ruth less said,

    Ιουλίου 15, 2014 στις 9:29 πμ

    Πολλά όμορφο.
    Όταν ο καθένας μας βρει αυτό που γεμίζει την ψυχή του, το τέλος θέλεις να σε βρει εκεί, στην πληρότητα.
    Να’σαι καλά Κώστα μου και να Ζεις.
    🙂

    • patinios said,

      Ιουλίου 15, 2014 στις 9:35 πμ

      Σε ευχαριστώ μου και εσύ νασαι καλά και να Ζεις με αισιοδοξία και χαμόγελο ως μετρο αντίστασης…!!!

  5. Kolona said,

    Ιουλίου 16, 2014 στις 10:07 πμ

    Ωραίος

    • patinios said,

      Ιουλίου 16, 2014 στις 10:40 πμ

      εν έχει υπόθεση τούτος ο ωραίος αλλά μεν το πεις παρακάτω!!! 🙂 ευχαριστω


Σχολιάστε

