Ήθελεν μου και ιστοσελίδα…!!

Εν τον εκάνεν το blog και το facebook ήθελεν μου και ιστοσελίδα (κλικ εδώ). Αγόρασε το domain με το όνομά του μπας και το αγοράσει άλλος και ήρθε να μου ζητήσει διαζύγιο από τον… άλλο μισό εαυτό του. Θέλει λέει να απομονώσει την «ιδιότητα» του συγγραφέα σε μια ιστοσελίδα. Να αναρτήσει αποσπάσματα από τα βιβλία του και ό,τι άλλο αφορά το συγγραφικό του έργο!!! Εγώ πάντως είπα να κάτσει τη μάππα χαμε και εν χρειάζεται, αλλά εν με άκουσεν και έκαμεν της κεφαλής του. Εγώ εδώ θα είμαι και δεν θα διστάσω να του ασκήσω κριτική αν τον δω να παρεκτρέπεται!!

Υ.Γ Επαραχαλαρώσαι στις διακοπές μου φαίνεται. Πρέπει να του αυξήσω τα χιλιόμετρα που τρέχει.

12 Σχόλια

  1. strovoliotis said,

    Αύγουστος 5, 2014 στις 10:12 πμ

    https://www.youtube.com/watch?v=b6UAYGxiRwU 🙂

  2. Ruth less said,

    Αύγουστος 5, 2014 στις 10:55 πμ

    Άφησ’το παιδί καλέ να κάμει ότι νοιώθει.
    Το κακό τωρά που θα θκιεβαζουμε αλλονα στη λίστα!
    🙂

    • patinios said,

      Αύγουστος 5, 2014 στις 12:16 μμ

      Αν αφήσω τούτον το «παιδί» να κάνει ότι θέλει εν να μεν τον σοροφκω, καλύτερα να τον κρατώ που κοντά!!! Και εν χρειάζεται να τον βάλεις στη λίστα γιατί εκεί έβαλε τις πληροφορίες που αφορούν τα εκδομένα βιβλία ,για ότι καινούριο του κατεβεί θα τον «φιλοξενώ» στο πλοκ μου

  3. Αύγουστος 5, 2014 στις 11:16 πμ

    Οοοοοοοοοοο καλές επιτυχίες και απο εκει και απο εδώ,

    υ.γ χρωστώ σου κάτι εν το εξέχασα

    • patinios said,

      Αύγουστος 5, 2014 στις 12:22 μμ

      Οοοοοοοο!!! Ευχαριστώ αλλά είπαμε η άλλη σελίδα είναι απλά πληροφοριακή , ότι έχω να πω πρώτα θα πέρνα από εδώ.
      Ναι όντως χρώστα μου κάτι αλλά μεν ανχωνεσε , όταν έρθει η ώρα του αλλά κάμνε πως βιάζεσαι!!! 🙂

  4. disdaimona said,

    Αύγουστος 5, 2014 στις 3:46 μμ

    Καλορίζικη η σελίδα Κώστα μου, καλά έκαμες, αφηστο παιδί να εκφραστεί κανεί να τον βαλλεις σε γυμνάσια, βούρα, σιώπα, κάμνε υπομονή! 🙂

    • patinios said,

      Αύγουστος 5, 2014 στις 6:08 μμ

      Dis μου σε ευχαριστώ πολλά. Προτιμώ να τον κρατώ λιον σφικτά και αν μπορεί να φτάσει ος το 5 να τον κρατώ στο 4 παρά να μου ξεφύγει και να νομίζει πως μπορεί να φτάσει στο 6 ενώ αξίζει για 4 (προστατεφκω τον να μεν γίνει και ρεζίλη!!!) 🙂

  5. Δεσποσύνη said,

    Αύγουστος 5, 2014 στις 5:38 μμ

    Τελικά άλλος έσιει το όνομα, άλλος έσιει την χάρη.
    Στοργικά, η..Αππωμένη:)))

    • patinios said,

      Αύγουστος 5, 2014 στις 6:12 μμ

      Αππωμένη αμάν έχει ο εν λόγο κύριος φίλους σαν εσένα που τον συμβουλεύουν στοργικά και με αγάπη νομίζω και να ξεφύγει λιον θα επανέλθει !!! 🙂

      • Δεσποσύνη said,

        Αύγουστος 6, 2014 στις 7:28 πμ

        🙂 επανήλθα γιατί νομίζω πως το σχόλιο εφκήκε κάπως επικριτικό, ενώ οι προθέσεις του ήταν φιλικά πειρακτικές:)
        Είμαστε μαζί σου κύριε Ποιητή!

    • patinios said,

      Αύγουστος 6, 2014 στις 11:08 πμ

      Μια χαρά ήταν το σχόλιο σου 🙂


Σχολιάστε

