Δυο σε ένα

Χθες το απόγευμα είδα τον εαυτό μου όπως εν θέλω να τον ξαναδώ ποτέ μου και ακόμα νιώθω πολλά άσχημα .
Επέστρεφα  τρέχοντας από το πάρκο προς το σπίτι και είχα απέναντι μου τα αυτοκίνητα για να βλέπω, ήταν κατά τις έξι και είχε πολλή κίνηση ο δρόμος ξαφνικά από απέναντι βλέπω έναν να κάμνει τρίτη λωρίδα(έξω από την κίτρινη συνεχόμενη γραμμή) αριστερά και να ερχόταν  κατά πάνω μου, δεν  τάραξα, περίμενα να δω τη θα κάμει , τελευταία στιγμή μετακινήθηκα δεξιά και του φώναξα «βλάκα» δείχνοντας του και  μιαν δεκαθκιαν !! . Παλλουκωννη τα στοπερ και αρκεψεν να μου φωνάζει και στα πολλά ειπεν μου να μου σσεση . Eπήρα και άναψα , ελα κάτω ρε  να μου σσεσης λαλω του ,  προχορά λήγω  και μπαίνει σε παρακείμενο πρατήριο βενζίνη εγώ  βουρητος πίσω του να φωνάζω μες το πρατήριο . εν σέβεστε τους πεζούς εν σέβεστε του ποδηλάτες , νομίζετε πως οι δρόμοι είναι δικοί σας.

Εκείνος να μου φωνάζει που την άλλη «έπρεπε να μείνεις τσζιαμε να σε τσιλλησω» , να του λαλω εγώ «δεν δικεουσε να κάμεις τρίτη λωρίδα απαγορεύετε» και να μου λαλεί πως ούτε εγώ δικαιούμαι να τρέχω στο παγγεττο αλλά στο πεζοδρόμιο.
εντωμεταξύ ο κόσμος να μας θωρεί να φωνάζουμε ο ένας του αλλού.
«θα σε καταγγείλω» «κάμε ότι θέλεις εν σε φοουμε» «εν γιαύτο που τούτος ο τόπος εν θα δει ποτέ προκοπή» «λάμνε ρε που δαμε» …
Έφυγα συνέχισα να τρέχω  θυμωμένος με τον εαυτό μου που αφού τον είδα έγκαιρα συνέχισα να τρέχω και εν μέρη προκάλεσα ένα αχρείαστο  καβγά γιατί στο τέλος- τέλος οσο και να χαλιόμαστε και να συζητάμε με τέτοιου είδους ανθρώπους δεν βγαίνει πουθενά.
Αν τον ξαναέβλεπα θα του ζητούσα συγγνώμη.

Υ.Γ μια σημαντική λεπτομέρεια ο οδηγός ηταν «επαγγελματίας» αφού κρατούσε μεγάλο βαν αυτοκίνητο γνωστής εταιρίας!!!

Σας στέλνω και ένα από τους αγαπημένους μου πίνακες που έφτιαξε η Πολα πάνω στο ποιηματάκι που τις έστειλα.

Βάζω στις λέξεις μου
παπούτσια αθλητικά
και στις εικόνες λόγια.
Έλα να τρέξουμε μαζί
μες στης ψυχής τ’ αλώνια.

Σαν παραμύθι παιδικό
που ξέρεις την αλήθεια,
μα μπαίνεις μες στον κόσμο του
και του ζητάς βοήθεια.

Έτσι  ‘ναι το τρέξιμο
και αν δεν το άρχισες ήδη,
σε περιμένει,  μην αργείς,
ονειρικό ταξίδι.

βαλε στις λεξεις σου φτερα

 

Ατε καλημέρα , φεύγω παν να τρέξω!!!

8 Σχόλια

  1. Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 8:28 πμ

    εγινήκαν μου ούλοι μάνες στο οδήγημα, που να δεις τι γίνετε με εμας τους ποδηλάτες, ζούμε που θαύμα! καλημέρα!

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 8:23 μμ

      Καλησπέρα και καλωσόρισες το πλοκ , είμαι σίγουρος πως εσείς τραβάτε πολλά παραπάνω ζορκα με τους οδηγούς που νομίζουν πως ο δρόμος είναι ουλλος δικός τους

  2. Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 10:32 πμ

    όχι να μεν νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου, εν τζιαι λλία που του πεςε αν με ρωτάς τζιαι έπρεπε να πιάσεις και τα νούμερα τπυ και να τον καταγγείλεις!

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 8:26 μμ

      Αντέδρασα βεβιασμένα γιατί έκαμνα μιαν δύσκολη προπόνησαν και έχασα την αυτοσυγκέντρωση μου που την κούραση !!! νομίζω να τους αγνοούμε έτσι τύπους εν καλύτερα

  3. HeatJo said,

    Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 2:44 μμ

    Φίλε Κώστα, σε έτσι περίπτωση θα έπκιανα τηλέφωνο τον μάστρο του για να τον σσιέσει τζαι να τον γρίσει. Αν είναι σοβαρή εταιρεία, σίουρα έτσι οδηγούς εν τους θέλει.

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 24, 2014 στις 8:29 μμ

      Τουτον που λαλείς ρε φίλε είπε μου το ακόμα ένας συναθλητής και νομίζω είναι το ποιο σωστό αλλά πάλε τα γεριμα παεις να τρέξεις να χαλαρώσεις λιον εν θέλω να μπαίνω σε έτσι διαδικασία !!!

  4. Νίκος said,

    Σεπτεμβρίου 25, 2014 στις 5:54 πμ

    Η κόλαση τζαι ο παράδεισος εν στη γη τζαι όι σε έναν φανταστικό κόσμο. Το να νευριάζεις, να μαλλώνεις, να ζηλεύκεις εν η κόλασή σου. Η αγάπη τζαι η υπομονή εν ο παράδεισος. Εσύ ζεις την κόλασή σου έτσι που εσυμπεριφέρθηκες. Έμαθες κάτι.

    • patinios said,

      Σεπτεμβρίου 25, 2014 στις 10:55 πμ

      εμαθα καλο!! πολλα σοφον τουτον που ειπες και θα το θημαμε αλλη φορα.


Σχολιάστε

