Επίλογος

Επίλογος (Γενέθλια)

Αν θες να με σκοτώσεις,
εμπόδισέ με από το να τρέχω
και θα είναι ένας θάνατος αργός, βασανιστικός.
Έχω γενέθλια σήμερα,
έφτασα στο μισό και κάτι του προσδοκώμενου ορίου ζωής.
Νιώθω νέος, γερός και δυνατός.
Η ευεξία  πρέπει  μετριέται με την ποσότητα των χιλιομέτρων.
Έχω τρέξει κοντά τρεισήμισι φορές το γύρο της γης μέχρι σήμερα.
Γι’ αυτό μην με ρωτάτε αν τρέχω ακόμα.
Εγώ ποτέ δεν σας ρώτησα για  τα αυτονόητα.
Τον εαυτό σας να ερωτήσετε πότε θα ξεκινήσει,
πότε θα ξεκολλήσει από τον καναπέ και την τηλεόραση,
που τροφοδοτεί τη σωματική και εγκεφαλική παράλυσή σας.
Τον εαυτό σας να ερωτήσετε,
πότε θα επαναστατήσει η ψυχή σας
πότε   θα σας φωνάξει
«κουνήσου μούχλα»

K.Π

genethlia

Η τελευταία σελίδα,  (ο επίλογος)  από το υπό εκκολάψει βιβλίο με ποιήματα  και λατρεμένα  σχέδια τις  Πολας

5 Σχόλια

  1. Οκτώβριος 2, 2014 στις 4:54 μμ

    Χρόνια πολλά και γερά Κώστα μου, ότι ποθεις να το αποκτήσεις!! KEEP RUNNING!!!

  2. patinios said,

    Οκτώβριος 2, 2014 στις 8:28 μμ

    Ευχαριστώ πάρα πολύ. Ποθω να αποκτησω και άλλες εμπειρίες τρέχοντα, γνωρίζωντας ανθρωπους και πραγματα και να μην καταφερη κανενα σύστημα να μας με αλλαξη και να με προσαρμοση στα μέτρα του

  3. Δεσποσύνη said,

    Οκτώβριος 6, 2014 στις 5:25 μμ

    Κώστα μου να σε χαιρόμαστε!! Να είσαι γερός τζιαι χαμογελαστός. Να νοιώθεις νέος τζιαι να μας μεταδίδεις τη διψα για τη ζωή.

    Το τζιεραστικό μου σύντομα στην μαρτυρική μεγαλόνησο;)

    • patinios said,

      Οκτώβριος 7, 2014 στις 5:01 πμ

      Καλημέρα τζιε ευχαριστώ . Ατε να δούμε! !! Ο Νοέμβριος εκοντεψεν;-)

      • Δεσποσύνη said,

        Οκτώβριος 7, 2014 στις 8:58 πμ

        παρακολουθώ τον καιρό στην Λευκωσία. Ως τωρά πάμε καλά. Εννά καθούμαστεν τζιαι έξω. Να γνωρίσεις τζιαι τον Συμβίο :))

        Επαναλαμβάνω τες ευχές μου. να είσαι πάντα καλά φίλε μου, γιατί πραγματικά σιαιρούμαστεν σε!

        ανυπομονώ τζιαι για το καινούριο βιβλίο:)


Σχολιάστε

