Γεννιέται ακόμα ένα «μωρό»

kounisou mouxla final 7 FOR PRESS

Όλα άρχισαν όταν  ζήτησα από την Πόλα να «παντρέψω» ένα σκίτσο της, που είδα στο φατσοβιβλιο , με ένα ποίημα, που μόλις είχα γράψει  με θέμα το τρέξιμο.
Για τους επομένους δέκα μήνες «συναντιόμασταν» στο στίβο της δημιουργίας και μετατρέπαμε  τα συναισθήματα τις σκέψεις τις  ιδέες και προβληματισμούς μας  σε εικόνες και ποιήματα που έχουν για  κοινό παρονομαστή το τρέξιμο.

Το βιβλίο «Κουνήσου μούχλα…» είναι ένα ταξίδι στο κόσμο του δρομέα.
Σήμερα είναι μέσα στο τυπογραφείο και τυπώνεται

10 Σχόλια

  1. Neraida said,

    Οκτώβριος 24, 2014 στις 11:38 πμ

    Καλή Ελευθερία!

    Το περιμένω με ανυπομονησία! Είναι υπέροχη η ιδέα της συνεργασίας σας! Και όπως σου είπα κι άλλες φορές, αυτά που γράφεις στο συγκεκριμένο βιβλίο νιώθω ότι … «πιάνεις άλλα κύματα».

    Με την γέννηση του δικού σου θα έχω και τη βάφτιση του δικού μου.
    Θα σας ενημερώσω σύντομα.

  2. Woofis said,

    Οκτώβριος 24, 2014 στις 12:22 μμ

    Καλοτάξιδον το νέο σας «πόνημα» φίλε!

    Την Κυριακή εννά βουρήσω στη Λάρνακα 6 km. Εννά έρτεις;

    • patinios said,

      Οκτώβριος 24, 2014 στις 6:12 μμ

      Ευχαριστώ φίλε. Την Κυριακή εγώ έχω επιλέξει να πάω στον Στατο της Πάφου οπού είναι το χωριό του Μαραθωνοδρόμου μας Στέλιου Κυριακίδη ο οποίος το 1946 ήταν νικητής του Μαραθώνιου της Βοστόνης και προς τιμή του διεξάγετε ο πρώτος αγώνας δρόμου δέκα χιλιόμετρων . Είναι όμορφη εκδήλωση και στην Λάρνακα, καλά να περάσεις

  3. TwistedTool said,

    Οκτώβριος 24, 2014 στις 1:43 μμ

    Μα τι ωραίον εξώφυλλον! Τζιαι τι όμορφη συνεργασία!

    Αναμένω το με ανυπομονησία 🙂

    • patinios said,

      Οκτώβριος 24, 2014 στις 6:08 μμ

      Ευχαριστω Το εξώφυλλο είναι σχέδιο της Πολας (έχει και δικά μου λόγια πάνω) και το «έστησε» ο φίλος επίσης δρομέας Μιχάλης θεοχαριδης

  4. Οκτώβριος 25, 2014 στις 10:32 πμ

    Καλές επιτυχίες Κώστα μου μου εύχομαι! Πολύ όμορφο και χαρούμενο εξώφυλλο. Είμαι σίγουρη ότι όλα θα πάνε τέλεια!!!!

    • patinios said,

      Οκτώβριος 25, 2014 στις 8:29 μμ

      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ. Βγενει ενα βιβλιο που για το μόνο σίγουρο ειμαι ότι δημιούργηθηκε ανεπιτήδευτα μεσα απο τους «διαλογους» των δημιουργιων με τη φίλη δρομέα Πολα Χατζηπαπα. Θα παρη και αυτό τον δρόμο του και ελπίζω να ειναι «δρομέας αντοχής»

  5. Νίκος said,

    Οκτώβριος 28, 2014 στις 6:49 μμ

    άτε περιμένουμε την παρουσίαση. εν χάνεται με τίποτε! η δεύτερη παρουσίαση ξέρεις πού.

  6. patinios said,

    Οκτώβριος 29, 2014 στις 7:34 μμ

    Ευχαριστω, η δεύτερη παρουσιαση στον Αλμυρα!!! εσυ πεμου μεραν και με μεγαλην μου χαραν θα ερτω


Σχολιάστε

