Έζησα το και τούτο…

tedxΠαλε βουρα με ο χρόνος και τα πράγματα που έχω να κάνω αλλά νιώθω την ανάγκη να πω δκιο λόγια για μια εμπειρία που έζησα το περασμένο Σαββάτο 1/11 .
Η ιστορία άρχισε από τον περασμένο Αύγουστο όταν μια φίλη μου πρότεινε να μιλήσω στο tedx Nicosia (πρώτη φόρα άκουγα για αυτό )  για το τρέξιμο σε σχέση με την προσωπική μου πορεία στη ζωή, η αρχική μου αντίδραση ήταν αρνητική αλλά τελικά  είπα ναι γιατί ήταν πρόκληση για μένα που δεν μίλησα ξανά μπροστά από τόσο κόσμο και με την «τρελλα» που έχω να θέλω να δω όλο τον κόσμο να τρέχει σκέφτηκα ότι και ένα άτομο να επηρεάσω θα είναι κέρδος.
Ήρθε η μέρα και αισθανόμουν ότι με πήγαιναν   σε εκτελεστικό , ανέβηκα στη σκηνή και για 16 λεπτά  μίλησα…
Άξιζε τον κόπο  και θα το ξανάκανα ξανά και ξανά και ευχαριστώ τους διοργανωτές για την ευκαιρία που μου δοσανε για αυτή την μοναδική εμπορία .
Η αποδοχή από το γεμάτο θέατρο ήταν για μένα ασύλληπτη , πήρα πολλές υποσχέσεις από άτομα πως θα δοκιμάσουν να μεταβούν από το περπάτημα στο τρέξιμο αλλά και  έτρεξα τις επόμενες μέρες με άτομα από το ακροατήριο .

Στο παρακάτω λινγ   στις 5 ώρες και 33 λεπτά είναι η αφεγγιά μου που μιλά αν θέλετε να το δείτε  ελπίζοντας να με πιστέψετε για τα ευεργετήματα από το τρέξιμο.

http://www.sigmalive.com/news/local/176155/tedxnicosia-live-amp-synentefkseis-sta-dialeimmata

17 Σχόλια

  1. Ruth less said,

    Νοέμβριος 6, 2014 στις 1:49 μμ

    Εγώ συγκινήθηκα.
    Συγκινήθηκα από την αφοπλιστική ειλικρίνεια του λόγου σου.
    Προς το παρόν περπατώ φίλε μου… Ελπίζω κάποια μέρα να τρέχω 🙂
    Καλή συνέχεια σε όσα κάνεις!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 10, 2014 στις 8:29 μμ

      Ruth μου Σε ευχαριστώ πάρα πολύ , είναι εύκολο να τρέξεις και αν μπορώ να βοηθήσω σε κάτι προς αυτή την κατεύθυνση απλά πες μου το

  2. ΠΑΝΙΚΟΣ ΤΣΑΓΓΑΡΙΔΗΣ said,

    Νοέμβριος 6, 2014 στις 2:54 μμ

    Κώστα ήσουν για μια ακόμα φορά ο ευατός σου, αυθεντικός και πραγματικός όπως πάντα. Μπράβο σου και συνέχισε στον δρόμο που χάραξες. ´Ιδίως τώρα που το παγκόσμιο ρεκόρ στον μαραθώνιο έπεσε κάτω από τις 2:03 ώρες έχεις πολύ δουλειά μπροστά σου.

    • patinios said,

      Νοέμβριος 10, 2014 στις 8:42 μμ

      Ρε φίλε εν και έχω άλλα προσόντα εχτος που να μιλώ από καρδίας!!!

  3. Woofis said,

    Νοέμβριος 6, 2014 στις 4:49 μμ

    Είσαι τσιάκκος γεννικώς, τζιαι ακόμα παραπάνω που εμίλησες στην διάλεκτον του τόπου σου.

    • patinios said,

      Νοέμβριος 10, 2014 στις 8:44 μμ

      Νασαι καλά φίλε, ετσι φκενη μου καλύτερα (ότι έγραψε ο aceras είναι αληθκια , λες και με ξέρη πολλά καλα)

  4. Νοέμβριος 6, 2014 στις 6:41 μμ

    Πνοή χαράς και σοφίας Κώστα μου. Καλή συνέχεια ότι και να κάμεις!!!

  5. HeatJo said,

    Νοέμβριος 6, 2014 στις 7:30 μμ

    Κώστα μου, να ‘σαι καλά. Κανένας δεν θα μπορούσε να τα πει καλύτερα από σένα.
    Συμφωνώ με τον Μιχάλη. Είσαι τσιάκκος.

  6. aucerisier said,

    Νοέμβριος 6, 2014 στις 11:29 μμ

    Εθώρουν σε τζιαι σιαίρουμουν. Άρεσκεν μου άμαν σου έφεφκεν το τράκ τζιαι εξαπόλας την κοινήν ελληνικήν τζιαι ετζιύλαν η γλώσσα σου νερόν να μεταφέρει με ακρίβειαν τες ιδέες, τες αισθήσεις τες απόψεις. Τζιαι άμαν σου έρκετουν πάλε το τράκ τζιαι ήσουν λλιόττερον σίουρος για τον εαυτόν σου, εξανάπιαννες τες επισημότητες τζιαι τα ελληνικά του σχολείου, για να τα ξαπολύσεις πάλε όταν εξαπολιούνταν τα πόθκια σου τζιαι εμίλας όπως τρέχεις. Άρεσεν μου η τελευταία σου φράση. Σε σημείον που σκέφτουμε να πιάσω τα όρη τζιαι να βουρώ :))

    Έψαξα πάντως τζιαι δεν εκατάλαβα ούτε είντανπου ένει, ούτε είνταμπου κάμνει, ούτε είντα καπνόν φουμάρει τούτον το ted. Τζιαι μυρίζει μου πολλά αμερικανιά.

    • patinios said,

      Νοέμβριος 10, 2014 στις 8:56 μμ

      Το Ted ξεκίνησε από την Καλιφορνία το 1984 και εχει σκοπό να προωθεί ιδέες που αξίζει (σύμφωνα με τα κριτήρια των διοργανωτών) να διαδοθούν. Το Ted έχει φανατικό κινώ σε όλο των κόσμο. Χαίραμε που σου άρεσαν η τελευταία μου φράση σε σημείο που να θέλεις να το βάλεις στα πόδια!!! Και να σου πω ακόμα κάτι που δεν είναι δικό μου αλλά κάπου το διάβασα. «δεν τρέχω για να προσθέσω χρόνια στη ζωη μου αλλά για να προσθέσω ζωή στα χρόνια μου»
      Για όλα τα υπόλοιπα που είπες φκαλλο σου το καπέλων !! έτσι ένιωθα!!!

  7. Νοέμβριος 6, 2014 στις 11:32 μμ

    Aceras

  8. strovoliotis said,

    Νοέμβριος 7, 2014 στις 5:12 πμ

    Κάνεις περήφανους τους φίλους σου! Θα το δω αργότερα όμως 🙂

  9. Νίκος said,

    Νοέμβριος 10, 2014 στις 5:26 πμ

    Είσαι όπως το μωρό άμα μιλάς για τρέξιμο. Τελικά έκαμα τον μαραθώνιο εχτές σε 4:11:54 και το οφείλω κυρίως σε σένα! Ευχαριστώ φίλε μου!

    • patinios said,

      Νοέμβριος 10, 2014 στις 9:02 μμ

      Μα αφού είμαι μόρον !!! συγχαρητήρια και από εδώ φίλε μου , και πε τους πως άλλαξε η ζωή σου τον τελευταίο χρόνο που τρέχεις γιατί νομίζουν πως είμαι πελλος αμάν τους τα λαλω!!!


Σχολιάστε

