Μια απρόσμενη γνωριμία με μιαν μπλοκερ

blogΜες τες γιορτές ήμουν καλεσμένος σε έναν συγγενή πρώτου βαθμού όπου είχε φαγοπότι με τους συγγενείς τις γυναίκας του .
Κόσμος πολλής , κάποιους  τους έβλεπα πρώτη φόρα και άλλους τους είχα  ξαναδεί αλλά με κανέναν δεν αντάλλαξα κουβέντες πέραν των τυπικών.
Σε κάποιαν στιγμήν είδα την γυναίκα του συγγενή να κρατά έναν βιβλίων μου τζιε να με «χουμίζει» σε μιαν ξαδέλφη της η όποια ζούσε στο εξωτερικό και ήταν διακοπές στην Κύπρο , αυτή η κοπέλα μου φαινόταν ιδιαίτερα ενδιαφέρον άνθρωπος και την θυμόμουν που την ξαναείδα πριν μερικά χρόνια,  άνοιξε που λέτε  η «κοπέλα» το βιβλίο τζιε έβλεπε το , κοντεφκη μου τζιε ρώτα με  «τούτον το blog (patinios blog) που γραφεί  μέσα το διάβαζα είναι δικό σου» απάντησα καταφατικά
«δεν το συνδύασα καθόλου με τον «Α…» παρόλο που έχετε το ίδιο επίθετο γιατί αυτά που διαβάζω στο πλοκ σου καμία σχέση με τον «Α …»
Μου είπε πως έχει και εκείνη μπλοκ αλλά δεν ηθελε να αποκαλύψει το όνομα του.
Kάτσαμε και μιλούσαμε τα της πλοκοσφερας  , λίγο μετά μου λέει όλο έκπληξη
«μα είσαι σίγουρος πως είσαι συγγενείς με το Α…»
Διαπίστωσα πως διάβαζε σχεδόν όλα όσα διαβάζω και εγώ και μάλιστα γνώριζα προσωπικά τα δυο από τα τρία άτομα (πλοκερ) που γνώριζε και η ίδια.
θέλω να μοιραστώ μαζί σας δύο τρις κουβέντες που μου ειπεν.
Η μια ατάκα είναι «αν ήξερα πως υπήρχαν έτσι άνθρωποι στην Κύπρο σαν αυτούς που διαβάζω στα μπλοκ δεν θα ξενητευφκουμουν»
Ενδιαφέρων έχει και το πως γνώρισε τους άλλους δυο πλοκες.
Τον έναν τον αναγνώρισε όταν περπατούσε με την κόρη του στη παλιά Λευκωσία και δεν κατάλαβε τον ίδιο αλλά την κόρη του από μια φωτογραφία που ειχε βάλη ο σε ένα ποστ οπόταν είδε την μικρή  και γυρνά στον πατέρα και του λέει είσαι ο «τάδε»
Ενώ την άλλη πλοκερ που   γνωρίζουμε και οι δυο την γνώρισε τυχαία μέσα σε ένα τρένο που ταξίδευε!!!!
Και ενώ σχεδόν δέχτηκα πως δεν θα μου έλεγε το όνομα της σκύβει στο αυτί μου και μου το ψιθυρίζει …
Σηκώθηκα την αγκάλιασα  και της είπα χάρηκα για την γνωριμία σαν να την γνώριζα εκείνη την στιγμή!!
Το πλοκ της ήταν-είναι ένα από τα αγαπημένα πλοκ.

Υ.Γ  Η ξαδέλφη της προσπάθησε να μου αποσπάσει το όνομα αλλά εγώ τάφος δεν λέω τίποτα 🙂

Υ.Γ2 Λαλει μου η φίλη πλοκερ που της έδωσα τα χαιρετίσματα που την «κοπέλα»
«απ’ό,τι βλέπω η ανωνυμία εντός της «κοινότητας» των μπλόγκερς μάλλον εν μύθος:) Ούλλοι αλληλογνωριζούμαστε. Εκτός του κύκλου των μπλόγκερς όμως εννα επροτιμούσα να παραμείνω «ανώνυμη».»

8 Σχόλια

  1. Ιανουαρίου 8, 2015 στις 1:01 μμ

    :)) Κρατώ ότι «αν ήξερα πως υπήρχαν έτσι άνθρωποι στην Κύπρο σαν αυτούς που διαβάζω στα μπλοκ δεν θα ξενητευφκουμουν». Ωραία ιστορία Κώστα μου:))

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 8, 2015 στις 1:04 μμ

      Κράτησες την ουσία 🙂

    • Δεσποσύνη said,

      Ιανουαρίου 9, 2015 στις 7:41 πμ

      Τζιαι εγώ το ίδιο σκέφτουμαι πολλές φορές. Μέσα που τα μπλογκς εγνώρισα υπέροχους αθρώπους (κούχου κούχου) :)))

      Καλημέρα Κώστα τζιαι Αμαδρυάδα ,που την Κρυοχώρα

      • patinios said,

        Ιανουαρίου 10, 2015 στις 1:52 μμ

        Πρόσεχε μεν πάθεις τίποτε που το κούχου κούχου 🙂
        Η κρυοχωρα που σε φιλοξενεί μπορεί ναν ποιο ζεστή από την νήσο Κύπρο των τελευταίων ημερών!!! (κάτω από το μηδέν στην Λευκωσία!!!!)

  2. Κολόνα said,

    Ιανουαρίου 9, 2015 στις 11:49 πμ

    Ξέρεις κάτι, είναι πολύ λυπηρό που δεν έχουμε την ικανότητα να διακρίνουμε και να εκτιμήσουμε τους ανθρώπους δίπλα μας και περιμένουμε να τους ανακαλύψουμε μέσω των μπλογκς για να εντυπωσιαστούμε. Βάζω και τον εαυτό μου μέσα σε αυτή την κριτική, για να μην παρεξηγηθώ. Πρέπει επιτέλους να μάθουμε να δίνουμε περισσότερες ευκαιρίες στους γύρω μας.

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 10, 2015 στις 2:07 μμ

      κολόνα μου σε χαιρετώ, με το τελευταίο που έγραψες για της ευκαιρίες συμφωνώ και επαυξάνω . Για την ικανότητα που δεν έχουμε να διακρίνουμε και να εκτιμήσουμε τους ανθρώπους δίπλα μας και περιμένουμε να τους ανακαλύψουμε μέσω των μπλογκς για να εντυπωσιαστούμε έχω μερικές ενστάσεις γιατί πιστεύω πως ο κάθε μπλογκερ μπορεί να εκφραστή καλύτερα μέσα από την ανωνυμία του στα πλοκ , πιστεύω πως στο μπλοκ ένας μπλοκερ δείχνει τον πραγματικό του εαυτό ενώ στην πραγματική του Ζώη μπορεί να είναι ποιο «κουμπωμένος» . Μπορη ακόμα ο γραπτός λόγος να βοηθά καλύτερα στην αλληλοκατανόηση και την καλύτερη γνωριμία μεταξύ τον μπλοκερ.

  3. Ruth less said,

    Ιανουαρίου 10, 2015 στις 12:44 πμ

    Στα blogs συνήθως γράφουμε τα εσώψυχά μας, πράγμα που δεν θα κάναμε τόσο εύκολα με μια απλή γνωριμία. Εξ ου και οταν εκ των υστέρων γνωρίζουμε ένα/μια blogger είναι σαν να τον/την ξέρουμε ήδη (στο περίπου πάντα δηλαδή) οπόταν έχουμε ήδη μια εικόνα.

    Συμφωνώ όμως με την Κολόνα ότι πρέπει να δίνουμε περισσότερες ευκαιρίες στους ανθρωπους.

    Η ατάκα της κοπέλας με ξάφνιασε λίγο και με λύπησε να’μαι ειλικρινής. Καταλαβαίνω να απογοητευτεί κάποιος από ανθρώπους και γνωριμίες. Αλλά τι σου εξασφαλίζει ότι αν ξενιτευτεις θα βρεις καλύτερους αλλού ; Οι άνθρωποι είναι οι ίδιοι παντού. Καλοί και κακοί. Και ο εαυτός μας θα είναι ο ίδιος όπου κι αν πάμε. Οπόταν δεν είναι ο τόπος που κάνει τη διαφορά αλλά η στάση ζωης.

    Αυτά 🙂

    • patinios said,

      Ιανουαρίου 10, 2015 στις 2:15 μμ

      Και όπως λέει και ο ποιητής (Καβάφης) στο ποίημα η Πολις

      [Είπες «Θα πάγω σ’ άλλη γη, θα πάγω σ’ άλλη θάλασσα.
      Μια πόλις άλλη θα βρεθεί καλλίτερη από αυτή….

      …Καινούριους τόπους δεν θα βρεις, δεν θάβρεις άλλες θάλασσες.
      Η πόλις θα σε ακολουθεί. Στους δρόμους θα γυρνάς
      τους ίδιους. Και στες γειτονιές τες ίδιες θα γερνάς•… ]

      🙂


Σχολιάστε

