Για ποια ζωή μιλάτε ρε (απόσπασμα)

karakiozisΑπόσπασμα από μια νουβέλα που δεν ολοκληρώθηκε ποτέ αλλά αυτό το κομμάτι νομίζω αξίζει να το βγάλω προς τα έξω.
…Για ποια ζωή μιλάτε ρε, ποια δική μας ζωή, για να είναι δική μας πρέπει και να την ορίζουμε. Ακούσατε εσείς  ποτέ κανένα να ορίζει την δική του την ζωή; όλοι ορίζουμε κομμάτια από τη ζωή άλλων (των παιδιών μας των υφιστάμενων μας των συντρόφων μας, όλων όσων νιώθουμε ότι είμαστε πνευματικά μυϊκά ,οικονομικά ανώτερη τους  ) άντε και οι ποιο τυχερή ή η ποιο ψαγμένοι να καταφέρουν να ορίζουν και κανένα κομματάκι από τη δική τους τη ζωή.
Η μιζέρια κυβερνά…
στην βλακεία προσκυνάμε…
στα μούτρα μας κατουράμε.
Κοίταξες ποτέ τον καθρέφτη στα μάτια, του είπες ποτέ την αλήθεια;
Κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας , κτίσαμε από ένα   κάστρο με ψέμα και από τις πολεμίστρες του πετάμε βέλη στην αλήθεια γιατί φοβόμαστε.
Aνειλικρίνεια παντού κάθε ώρα κάθε στιγμή.
Και οι γονείς ως γονείς κάμνουνε πάντα το καθήκον τους, λένε συνεχώς ψέματα στα παιδία τους , για αυτό και κτίσαμε και συνεχίζει να μεγαλώνει η κοινωνία του ψεύδους.
Δεν έχω ιδιαίτερες σχέσεις με τον πατέρα μου, κατάλαβα από πολύ μικρός πως μας μεγάλωνε μέσα στο  ψέμα, η μάνα μου κατέβαλε φιλότιμες προσπάθειες να μας  λέει που και που και καμιά αλήθεια και παρόλο που ήταν εξαρτώμενη της ψευτιάς  καλά τα πήγε.
Τώρα με τη σειρά μου παλεύω να κρατηθώ για να συνεχίσω να λέω αλήθειες στον εαυτό μου για να μπορώ να βλέπω στα μάτια τα παιδία μου και να τους λέω την αλήθεια.
Τώρα θα μου πείτε ποια αλήθεια, γιατί η δική μου αλήθεια μπορεί να διαφέρει από την αλήθεια των άλλων και με το ίδιο σκεπτικό και ο δικός μου πατέρας να πίστευε πως την αλήθεια έλεγε όταν εγώ πίστευα πως με μεγάλωνε με το ψέμα.
Να σας πω… νομίζω πως υπαρχή  αλήθεια που είναι αντικειμενικά αλήθεια, που δεν υπόκειται  στην υποκειμενική κρίσει του κάθε ενός από εμάς, είναι η αλήθεια που πηγάζει μέσα από την ψύχει του κάθε ενός από εμάς χωρίς να φιλτραριστεί από τον κοινωνικό περίγυρο μας και χωρίς να βαφτιστή στην κολυμπήθρα του μυαλού  μας για να προσεγγιστεί ταχατες  λογικά!!!!!
Εγώ σε αυτή την αλήθεια πιστεύω και παλεύω και ας μην τα καταφέρνω και ας γίνομαι πολλές φόρες ανακόλουθος των διακηρύξεων μου.
Προσπαθώ…
προσπάθησε  και εσύ…
και εσύ…
και εσύ…
Καληνύχτα ονειροπόλοι.
Καληνύχτα καραγκιόζη, το θέατρο σκιών βρήκε πολλούς υποστηριχτές απόψε.

2 Σχόλια

  1. Απρίλιος 21, 2015 στις 12:17 μμ

    πολλά ωραίο Κώστα μου..

    το θέατρο σκιών βρήκε πολλούς υποστηριχτές απόψε…

    • patinios said,

      Απρίλιος 21, 2015 στις 12:21 μμ

      Ευχαριστώ Αmadtuada μου . «Κινο που με τρώει ξινό που με σώζει είναι που ονειρεύομαι σαν τον καραγκιόζη 🙂 «


Σχολιάστε

