Είπε το δέντρο στο φεγγάρι

dentro-feggari
Είπε το δέντρο στο φεγγάρι
«μήλα μου να μην φοβάμαι»
χαμογέλασε το φεγγάρι
αλίμονο αν μιλούσε σε όποιον φοβόταν.
Το φεγγάρι φέγγει σε  όλους ,
χαμογελά σε λίγους  και  μιλά σε ελάχιστους.
Και αν είμαι δέντρο και εσύ φεγγάρι
και αν είμαι άνθρωπος και εσύ αγάπη
και αν η ψευδαίσθηση  είναι το ένα μου ποδάρι
η ουτοπία  το άλλο και η όποια λογική το δεκανίκι μου .
‘Ολα αυτά τα «και αν» είναι που νικούν καθημερινά το θάνατο σας
είναι αυτά που μια μέρα θα κάνουν το δέντρο
να κρατά αγκαλιά  το φεγγάρι , το φεγγάρι να του ψιθυρίζει στα κλαδιά
την αγάπη να παίρνει βόλτα σε τροχοκάθισμα τον γερασμένο άνθρωπο
και τον χάρο να θρηνεί το θύμα του ζητώντας του ταπεινά  συγγνώμη.

Κ.Π

4 Σχόλια

  1. Ruth less said,

    Ιουνίου 13, 2015 στις 10:28 πμ

    Εξαιρετικό! Εξαιρετικό! Ξέρω πως το έγραψα δύο φορές 🙂

    Μια σκέψη μόνο: εγώ (όχι εσύ) δεν θα έβαζα το «σας» μετά το θάνατο. Νοιώθω ότι η στόχευση το αποδυναμώνει λίγο.

    • patinios said,

      Ιουνίου 13, 2015 στις 1:36 μμ

      Για σου Μαρία μού. Με προβλημάτισε αν θα το «σας» Η όχι . Το ποίημα ήταν διαφορετικα και παιδευτηκα (η ιδέα και η αυτο που θέλω να πω παρέμεναν τα ίδια ) μέχρι να καταλήξω. Μέχρι να Πάρη το δρόμο του και ναβρεθη σε κάποια μελλοντική συλλογή θα αποφασίσω 🙂 Ευχαριστώ και χερομε για την υπόδειξη.
      Υ.Γ είδα πως μου ξέφυγε ένα «και» παραπάνω στην ίδια πρόταση. Το διορθώνω τώρα 😊

  2. Ευφροσύνη Μαντά- Λαζάρου said,

    Ιουνίου 14, 2015 στις 6:09 πμ

    Υπέροχο συγκινητικά υπέροχο!!!

    • patinios said,

      Ιουνίου 14, 2015 στις 6:16 πμ

      Ευχαριστώ Ευφροσύνη μού. Έχει μεγάλη σημασία όταν το λες εσύ


Σχολιάστε

