Ποιο το όνειρο και ποια η αλήθεια

Σ’όλη τη ζωή μου κυοφορούσα ένα όνειρο
που έμεινε αγέννητο.
Όχι όχι δεν σκέφτηκα ποτέ να το κάνω έκτρωση
Μα δείλιασα να το γεννήσω.
Συναντιόμασταν κρυφά,
στα σκοτεινά και κάναμε μαζί αλλά όνειρα
Tο αγέννητο όνειρο  ονειρευόταν
ποτέ θα δει το φώς της μέρας
Εγώ  ονειρευόμουν ότι ξεπέρασα τη δειλία μου
κάποιες φόρες ανταλλάζαμε παρηγορητικά λόγια
άλλες κρατούσαμε μούτρα ο ένας του άλλου
τα χρόνια φθάρηκαν η στιγμές όχι
Συναντιόμαστε κρυφά στα σκοτεινά
εγώ και το αγέννητο όνειρο καθόμαστε δίπλα δίπλα
έτσι που δεν ξεχώριζε τελικά
ποιός είναι το όνειρο και ποιός η αλήθεια
skia

8 Σχόλια

  1. TwistedTool said,

    Οκτώβριος 10, 2016 στις 8:07 μμ

    Πολλά δυνατό! Απλό με βαθύ νόημα!

    Ως συνήθως, εγώ εν να χαλάσω τη φάση με μια βλακεία που μου θύμισες:

    «Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed to a slow vibration. That we are all one consciousness experiencing itself subjectively. There is no such thing as death, life is only a dream, and we are the imagination of ourselves. Here’s Tom with the weather.» (Bill Hicks/Tool – Third Eye)

    • patinios said,

      Οκτώβριος 12, 2016 στις 7:08 μμ

      Χα χα δεν μου χαλάς καμία φάση γιατί τα αγγλικά μου είναι λίγα και δεν κατάλαβα τη θέλει να πει ο ποιητής!!!

      • TwistedTool said,

        Οκτώβριος 12, 2016 στις 8:27 μμ

        «Σήμερα ένας νεαρός, μετά από χρήση ναρκωτικών, αντιλήφθηκε πως όλη η ύλη είναι απλώς ενέργεια συμπυκνωμένη σε αργή ταλάντευση. Ότι όλοι είμαστε μια συνείδηση που αποκτά πείρα για τον εαυτό της υποκειμενικά. Δεν υπάρχει θάνατος, η ζωή είναι μόνο ένα όνειρο και είμαστε η φαντασίωση του εαυτού μας. Και τώρα ο καιρός» 🙂

  2. Woofis said,

    Οκτώβριος 11, 2016 στις 4:59 πμ

    Που τα πολλά καλά σου. Αν σκεφτούμεν ότι αλήθεια σημαίνει «μη λήθη», δηλαδή «δεν ξεχνώ», το ότι εν ξεχνάς το όνειρο σου, κάμνει το αληθινό (πςςςςςς, τι είπα ο πούστης…).

    • patinios said,

      Οκτώβριος 12, 2016 στις 7:14 μμ

      Ρε φίλε να σου πω κάτι, μου αρέσει η ποίηση για αυτόν ακριβός το λόγο. Γράφει ένας κάτι στο χαρτί και ο κάθε ένας το ερμηνεύει διαφορετικά, το πιάνει το πάει πάρα πέρα και στο τέλος δεν έχει και τόση σημασία από πού ξεκίνησε αλλά πως το σκέφτηκε ο κάθε ένας από εμάς.

  3. Neraida said,

    Οκτώβριος 11, 2016 στις 6:15 πμ

    Ότι πω θα είναι λίγο Ποιητή μου!

  4. zack said,

    Οκτώβριος 11, 2016 στις 10:52 πμ

    Mipos sihizeis ti dilia me ti kalosini sevasmo kai alla kala Agatha pou eheis sto haraktira sou ?


Σχολιάστε

