Σύφυλλος

Η σιφώνια ήταν να  απασχολώ  και  προσέχω τα μικρά μωρά από το πρωί ώσπου να σχολάσουν και μετά να ξεκουράζουμε και να πηγαίνω τρέξιμο  στο δάσος όσην ώρα ήθελα!!!

Ήμουν ο μόνος που είχα άδεια αυτή την εβδομάδα , κανένας παππούς η γιαγιά δεν μπορούσε να αναλάβει τους μικρούς  της αδελφής μου , έτσι  πήρα τα δικά μου μωρά και πήγα κάπου ανάμεσα στο Μιτσερό και τον Αγ. Επιφάνιο , μέσα στο δάσος όπου κατοικούν  η οικογένεια της αδελφής μου.

Τα πρωινά πηγαίναμε εκδρομές  έκανα της εξερευνήσεις μου στο δάσος μαζί με τα μωρά (τρία  κορίτσια και ένα αγόρι από έντεκα μέχρι πέντε χρόνων) και το απόγευμα απολάμβανα το τρέξιμο στο δάσος.
Ένα πρωί  κατευθυνθήκαμε δυτικά του Μιτσερου και πιάσαμε ένα χωματόδρομο , ήταν μια όμορφη διαδρομή , προχωρήσαμε αρκετά και ξαφνικά βλέπουμε μπροστά μας ένα ερειπωμένο  οικισμό (περίπου τριάντα πέτροχτιστά σπίτια)    στην κορυφή ενός λόφου .
Καμία ένδειξη ζωής ούτε καμιά ταμπέλλα για να καταλάβω ποιο χωριό ήταν (αν ήταν χωριό) .
Προσπάθησα να προσανατολιστώ , ήμασταν κάπου ανάμεσα στα χωριά Μιτσερό και κάτω Μονή. Ο χωματόδρομος μας έβγαλε τελικά σε πολύ λίγο στον δρόμο Ορουντας- Μονής- Πλατανιστασας.
Γέμισε το μυαλό μου απορίες , τελικά βρήκα στον χάρτη το όνομα του χωριού (Σύφυλλος)

Είχα βρει την διαδρομή για να τρέξω το απόγευμα παίρνοντας και την φωτογραφική μαζί μου.
Όσους ρώτησα μου είπαν μόνο πως οι κάτοικοι του το εγκαταλείψαν πολύ παλιά. Στο διαδίκτυο δεν βρήκα κάτι ιδιαίτερο για να με βοηθήσει.
γνωρίζει κανείς τίποτε άλλο να το μοιραστή μαζί μάς ?

Υ.Γ  η πατρίδα μας είναι ανεξάντλητη και πανέμορφη.

Ο δρόμος στην είσοδο του χωριού είναι με πέτρες κάτι σαν πλατέα!!!

 

 


10 Σχόλια

  1. 9 Αυγούστου, 2012 στις 9:43 μμ

    νομίζω εν η χαμένη ατλαντίδα αλλά εν είμαι τέλεια σίουρος.

  2. Invictus said,

    9 Αυγούστου, 2012 στις 9:54 μμ

    Έμεινες σύξυλος στο Σύφυλλο; 🙂

    • patinios said,

      10 Αυγούστου, 2012 στις 6:02 πμ

      Και όχι μόνο!!! Εν υπολόγισα σωστά την απόσταση (με το αυτοκίνητο μου φάνηκε ποιο μάκρη!!!) έτρεχα μιαν ώρα για να πάω, έκαμα και κανέναν δεκάλεπτο να γυρίζω μέσα στον Συφυλλο και να φωτογραφίζω και όταν ξεκίνησα να πάω πίσω άρχισε να νυκτώνει. Τηλεφώνησα του γαμπρού μου , ηρτεν και με βρήκε στην επιστροφή μέσα στον δρόμο και με μάζεψε!! 🙂

  3. 10 Αυγούστου, 2012 στις 6:32 πμ

    Να πάρουμε από ένα σπίτι να το φτιάξουμε και να έχουμε το δικό μας χωριο μακριά απο όλους…:)

    • patinios said,

      10 Αυγούστου, 2012 στις 8:26 πμ

      Καλή ιδέα αλλά δεν θα κρατούσε για πολύ. Είμαστε αυτοκαταστροφικά όντα και θα βρίσκαμε τρόπο να μαλώναμε και να θέλαμε πάλε να φτιάξουμε ένα καινούριο χωριό μακριά από ουλλους 🙂

  4. zack said,

    13 Αυγούστου, 2012 στις 5:13 μμ

    epethanan oulloi pou sifili yia afto kai to horio onomazotan sifilos

  5. patinios said,

    13 Αυγούστου, 2012 στις 6:18 μμ

    Στο Facebook ο φίλος Σταύρος Λεωνιδίου μου έδωσε την παρακάτω απάντηση για τον Συφυλλο «Τα σπίτια εκείνα είναι ατόμων από Άλωνα και Πλατανιστάσα που έμεναν εκεί για να φροντίζουν τα χωράφια»

  6. Demetris said,

    23 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 3:20 μμ

    Όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου στην Συντήρηση και Αποκατάσταση Ιστορικών Κατασκευών επισκέφτηκα τον πιο πάνω χώρο για μελέτη . Είναι οικισμός και όχι χωριό. Αυτά ήταν τα λεγόμενα χειμαδιά.Πολύ σωστά ήταν προσωρινές οικίες (χειμαδιά) ατόμων από την Άλωνα που έμεναν εκεί προσωρινά για να φροντίζουν τα χωράφια και για κάλυψη για τα ζώα τους. Ο χώρος από πέτρες που υπάρχουν στο έδαφος δεν είναι πλατεία αλλά Αλωνάρι.


Σχολιάστε